Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft mit første besøgt på Islands Brygge til en hyrdetime med Paula

Det er forholdsvis diskret, man kan stå i et vindfang lidt skjult fra gaden som er forholdsvis trafikeret og bliver lukket meget hurtigt ind.

Lejligheden som hun deler, er ny stor og pæn, det samme er badeværelset.

Nu er det ikke et ejendomsopslag, så til sagen. Paula er sød og imødekommende, kram og kys ved modtagelse. Hun er noget ældre end på billederne, 6-10 år, det ses tydeligst i ansigtet som også har fået fyld i læberne, dog ikke for meget. Men hendes krop er flot og slank, helt glat barberet over alt. Bløde og lækre silikone bryster og dejlig velduftende mis.

Hendes engelsk er lidt rustent, men man kan sagtens kommunikerer med hende uden hjælpemidler.

Hun er meget slikke og berøringsvenlig. Ingen stress med tiden, vi gik lidt over tid, da snakken bare flød.

Hun er her typisk en uges tid først på måneden og denne gang indtil søndag og retur igen til september.

Sandsynlighed for genbesøg, ja, jeg tror.

Redigeret af Gentleman-Sixtynine
Glemte link

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.