Hop til indhold

Just another day in the life of a working girl

Featured Replies

Skrevet

For noget tid siden skrev min veninde og kollega omkring en gæst der ønskede at købe en overnatning på “kredit”😬.. Jeg rådede hende til at lade være fordi jeg kort for inden havde en oplevelse hvor jeg blev snydt for 8000 kr.. Hun lod være og de ventede.. Han blev så en fast gæst af hendes og sendte store beløb til hende..

Det underligste var at kontoen der blev sendt fra var en mand der hed - lad os kalde ham - Ole og personen der købte tiden var helt stensikkert ikke en Ole😵‍💫🤷🏼‍♀️.. Lad os kalde ham “Ali”.. Jeg begyndte at deltage i deres møder og min veninde og jeg spurgte ind til hvem denne Ole var.. Ali forklarede at han passede Ole og Ole er en meget gammel mand.. Ole lader så Ali frit bruge hans konto til gengæld for hans store hjælp for han har en masse penge og ingen der skal arve så Ole vil gerne bruge pengene på at Ali kan hjælpe ham..

Jeg joker med min veninde omkring at en af os burde gifte os med Ole og hver gang siger jeg “det kan vi ikke fordi Ali er gift med Ole” fordi de har samme efternavn og vi griner og griner for det virker så langt ude.. På et tidspunkt siger jeg endda at Ole sikkert ligger bagbundet nede på førstesalen af den lejlighed de bor i sammen🤣🤣.. Min veninde har dog mødt Ole kort en gang hun skulle besøge Ali..

Tingene gå som tingene jo gør og en dag hører ingen af os fra ham længere.. Vi var sådan lidt “okay hvad skete der lige der” indtil vi ser det afsnit af skyggesiden der hedder “Den falske livvagt”.. Så forstod vi lige pludselig meget bedre😝..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.