Hop til indhold

Hjælp med at finde Latina i Århus

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens

Jeg så på et tidspunkt en latina i Århus, hun havde blå jeans som hun tog omvendt på, fordi de var lynet ned ved numsen. Måske er det bare sådan de er. Jeg kan ikke huske mere end det. Men det var meget mærkeværdigt med billedet.

Håber i kan hjælpe en Københavner på udebane i Århus

Skrevet
  • Author

God damn du er en helt! Tak.

Tænkte det nok at beskrivelsen var god nok til man kunne huske.

Har du besøgt hende

Skrevet

Ja det har jeg. Og kan se at vi to faktisk har drøftet hende tidligere:

Jeg har været hos hende én gang og det ligger noget tid tilbage. Kæmpestor og dejlig røv, men brysterne var ikke helt fyldige nok til min smag. Husker hende som en sød pige med en passende professionel tilgang. Kemien var OK, men ikke helt deroppe hvor man allerede er ved at planlægge næste besøg på vej hjem.

Hvis du er certified ass-man bør du ikke snyde dig selv for et besøg hos hende 😁

Florida never disappoints #AssMan #Seinfeld #CosmoKramer #Kramer  #FuscilliJerry #VanityPlate #Personalized

Skrevet

Hvor sjovt.... Tak @Bigstok netop for et par dage siden kom jeg til at tænke på om hun mon er stoppet helt, da jeg ikke har set annonce for hende i lang tid - altså i Aarhus, som er mit søgefelt.

Jamen så er hun i det mindste stadig et sted i landet!

Jeg er på linje med Bigstok angående den manglende fylde på brysterne. Det er sådan set en lille skuffelse set i forhold til hvad man kunne forvente af en kurvet kvinde som hende. MEN den røv!! ... og brede hofter. Jeg kan godt sige, at hun lukkede døren op til ægte tænding på store numser. Jeg var vild med hende fra første møde. Og så er hun reel med sin service - når huns sælger "slug" så mener hun slug - helt igennem sød og almindelig. Jeg må overtale hende til at komme til Aarhus igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.