Hop til indhold

Klinik vs. Selvstænding - Hvordan er Kvaliteten?

Featured Replies

Skrevet

Hej derude,

Jeg har nu tilbage på banen efter et 8 måneders forhold og for at virkelig få afskåret nogen form for længelse for ex'en, så skal jeg ud og få plejet kroppen og sindet af en anden.

Jeg har prøvet en række af GP, som alle sammen var "selvstændige" og fra udlandet. Nogen gode, andre dårlige, de færreste fantastiske og nogen man gad besøge igen. Jeg har altid været en fan af det nærværende. Tantra/Nuru massager, GFE besøg og jeg bruger meget tid på at læse omkring de GP'er jeg vælger at besøge, dog føler jeg lige PT at der ikke er nogen GP'er som taler til mig. Enten er de for nye og uden anmeldelser, nogen jeg ikke havde kemi med eller nogen som folk herinde fortæller, ikke lever op til standarden.

Dog gik det faktisk op for mig at jeg aldrig har besøgt et sted på SexyClub eller PussyGalore før og her kommer min undring så.

Hvordan er kvaliteten af en ægte dansk GP hos en etableret klinik versus en udenlandsk GP, hvis der overhoved er nogen? Tak på forhånd!

PS. Sidder stærkt og overvejer en tur til PussyGalore for at se hvad Alice kan byde på.

Skrevet

Bund niveauet er højere med danske gp på klinikker.

Forstået på den måde at

• selvfølgelig er billederne pyntet og alderen uden moms.

• aftaler holdes (dog ind i mellem med mindre forsinkelser).

• Der tilbydes sjældent/aldrig andet end svensk og/eller spansk uden

• der snydes sjældent/aldrig med ydelser og prisen holder

• Selvfølgelig afhænger man af den personlige kemi for at få de enestående oplevelser

Jeg vil sige at velanmeldte udenlandske piger er ligeså troværdige og giver lige så gode oplevelser som danske gp på klinikker. Disse piger tager også sammenlignelige priser.

Bemærk nogle af piger på klinikkerne (pussy galores, seduction girls, sexy club) faktisk er udenlandske, eller udenlandske piger som bor her i landet.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 35 minutter siden:

Jeg vil sige at velanmeldte udenlandske piger er ligeså troværdige og giver lige så gode oplevelser som danske gp på klinikker. Disse piger tager også sammenlignelige priser.

Bemærk nogle af piger på klinikkerne (pussy galores, seduction girls, sexy club) faktisk er udenlandske, eller udenlandske piger som bor her i landet.

Vidste faktiske ikke at der var udenlandske piger på klinikkerne, men ja, naturligvis er der det. Tak for din kommentar!

Skrevet
nvlatino skrev, for 1 time siden:

PS. Sidder stærkt og overvejer en tur til PussyGalore for at se hvad Alice kan byde på.

Jeg har mødt nogle super søde piger på PG.

Men bemærk, at priserne er vejledende og ikke har været justeret et stykke tid. Pigerne tager lidt forskellige priser.

Til gengæld synes jeg, beskrivelsen af pigerne på PG er ret elendig og cliche-agtig. Nogle af pigerne har langt bedre profiler på Nympho.

Har også mødt et par søde piger på SG, hvor profilerne også er mere udførlige.

Jeg synes, du skal give klinikkerne en chance!

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 35 minutter siden:

Jeg synes, du skal give klinikkerne en chance!

Har du nogle anbefalinger til GFE?

Skrevet
nvlatino skrev, 1 time siden:

nej - "mine" piger er der ikke lige nu

Skrevet
nvlatino skrev, 1 time siden:

Vil klart anbefale dig at prøve de danske...

Nu ved jeg ikke hvilke krav du har til alder og kropstype, men her er et par af mine GFE favoritter:

Luca, Carolina Catwalk, Sianna eller Alessia (ikke dansk, men top klasse GFE og sprøde orgasmer) hos SG

Vica eller Miley hos PG

Cat, hvis hun vender retur til SC eller hos Eventyrpigerne (er desværre længe siden hun har været på vagt)

Vær opmærksom på at blow ikke er øko på de danske klinikker, ikke engang som tilkøb, så det skal man være afklaret med.

Skrevet
nvlatino skrev, for 3 minutter siden:

Virkelig gode anbefalinger, jeg er helt klart mest til de mere slanke piger, som ser mere trænet ud, men de kommer helt klart på listen af dem jeg kan overveje.

PS. er det denne Cat du snakker om? http://www.eventyrpigerne.dk/girls/cat/index.php

Jeps, hun har en super lækker krop og den strammeste mis jeg har mødt og så nyder hun bare sexen så man kan mærke det i kroppen flere dage efter.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 7 minutter siden:

Jeps, hun har en super lækker krop og den strammeste mis jeg har mødt og så nyder hun bare sexen så man kan mærke det i kroppen flere dage efter.

Hun er helt klart min favorit udsensmæssigt, så må jeg vente til at hun kommer til københavn!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.