Hop til indhold
frenchlover1

Geizhaus i Hamburg

Recommended Posts

På vej fra DK til Harmony tog jeg et smut forbi GH der ligger nord for Elben.

Ligger i et industrikvarter tæt ved et mondænt beboelsesområde med fede villaer, alleer og brostensbelagte gader.

Ringede på, døren åbnes og man går op ad en trappe. En kvinde kommer mig i møde, og viser vej. Godt, for det er lidt sf en labyrint.

Hun viser mig straks de seks piger der 2 minutter efter åbningstiden kl 11 var på vagt.

De sidder bag en desk, og straks jeg kommer rejser de sig og gør sig til.

Ingen af dem havde desværre stor kvalitet. Tror ikke de kunne tjene til dagen og vejen på en FKK.

Siger jeg ikke vil vælge allerede men snakke priser først.

Barkvinden siger det koster 38.5 euro. Men jeg ved der er billigere ydelser, og jeg er ikke interesseret i at ende på et lagen med nogen af de piger.

Får præsenteret priserne og vælger blow og fuck gennem en væg med glasrude. Det er nemlig hele formålet med mit besøg på GH, at jeg vil se og prøve det rum hvor det foregår.

Betaler de 38,5 euro var det vist. Heraf de 15 til pigen.

Pigen viser mig rummet der er lidt som en swingerklubs gloryhole faciliteter. Dog med enkelttimer. Og der er huller til hænder så man kan holde pigen om hofterne eller røre ved hendes hår. Bryster vil hun ikke røres på.

Pigen går ind i rummet på den anden side af væggen og kommer gummi på. Uden gummi er 10 euro ekstra.

Der er desværre ingen mænd i de andre kabiner der støder op til pigens rum. Ville ellers gerne have set to/tre andre piger give en guffer samtidig med at jeg fik en.

Pigens ydelse er ikke værd at snakke om. De 28,5 euro er for 20 minutter.

Jeg siger til pigen, st jeg er kommet da der er gået 10. Der er absolut intet frækt ved dette set up for mig.

Går igen efter i alt 20 minutter på stedet.

Der er koldt og klinisk. Det er rn maskine der sættes i gang.

Beliggenheden i et industrikvarter er derfor perfekt.

Msn kan heller ikke forvente mere, når pigen får 15 (femten) euro for blow og fuck!

Mission completed. Jeg fik oplevet det, og kan ikke anbefale det.

Venligst

French

PS: turen omkring GH på vej til Harmony betød 1 times ekstra kørsel. Skulle tage 35 minutter iflg gos, men stau kostede 25 minutter oven i.

Jeg ankom på GH kl 11.02 og var ude igen 11.22.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte selv stedet tidligt en aften sidste år, hvor jeg var eneste kunde og blev præsenteret for pigerne i glasburet, som dog ikke rigtig fangede min interesse. Desværre kunne jeg ikke bare få lov at se "tønden" uden at tage en pige med/købe en "saftpresning" - men jeg syntes netop også at der manglede lidt stemning og gang i den med andre kunder - så jeg drak en cola og forlod hurtigt stedet igen - kan forstå jeg ikke gik glip af noget - men det kunne være sjovt at besøge stedet på et tidspunkt med mange kunder - og det må da forekomme  :wink:

 

Besøgte Flatt99 bagefter og her var der da mere hygge og kontakt med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for en god ordens skyld: Til almen forvirring skrev jeg både, at jeg gav 38,5 og 28,5 for blow og fuck.

Fakta er, At jeg gav 28,5 for blow og fuck gennem en væg og med gummi. Uden gummi koster det 10 ekstra.

En halv time på et lagen med gummi koster 38.5.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for en god ordens skyld: Til almen forvirring skrev jeg både, at jeg gav 38,5 og 28,5 for blow og fuck.

Fakta er, At jeg gav 28,5 for blow og fuck gennem en væg og med gummi. Uden gummi koster det 10 ekstra.

En halv time på et lagen med gummi koster 38.5.

Venligst

French

 

hvorfor med disse halve priser ? får man 50 cent tilbage hver gang ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor med disse halve priser ? får man 50 cent tilbage hver gang ? :P

 

Det er vel noget med at  f.eks. € 38,50 skal synes billigt - uden egentligt at være det  :cry:

 

Det er jo ikke noget med at man får sex for € 40,- - snarere kun € 30,-  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel noget med at  f.eks. € 38,50 skal synes billigt - uden egentligt at være det  :cry:

 

Det er jo ikke noget med at man får sex for € 40,- - snarere kun € 30,-  :cry:

 

 

På nogle klubber er entreen fx. 89 eller 99€ men jeg har aldrig fået 1 € tilbage, så de scorer altså 100€ pr. 100 mand...

Del dette indlæg


Link til indlæg

På nogle klubber er entreen fx. 89 eller 99€ men jeg har aldrig fået 1 € tilbage, så de scorer altså 100€ pr. 100 mand...

 

Vil nærmere tro entreen isåfald kun burde have være € 80,- eller € 90 - så de scorer snarere € 1000,- pr 100 mand  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...