Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været hos nogle af dem, men tror ikke du skal forvente at dem du møder er dem du ser på billederne. Billederne alene gør mig så mistænkelig at jeg vil gå i en stor bue udenom.

F.eks. så er Tinas billeder taget fire forskellige steder og på det ene er der et S nederst i højre hjørne. Der kan man så spekulere over hvad der har stået før billedet blev beskåret. Har der stået Sora eller har der været et navn på en hjemmeside?
Pinky har billeder der er taget tre forskellige steder. Det eneste som måske kan være hende du møder er det første (grå væg og rødt lagen). Jeg kender ikke stedet og kan derfor ikke sige om det er taget der.
Mikis billeder ligner noget der er taget på et taveligt hotel et sted i Thailand/Asien. De er retoucheret til ukendelighed.

Jeg er altid mistænkelig når billederne er taget flere forskellige steder eller/og er retoucherede til ukendelighed. Jeg foretrækker billeder taget på stedet da det er med til at bekræfte ægteheden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.