Hop til indhold

Raisa i Flensborg

Featured Replies

Skrevet

https://sexnord.net/en/profile/787170/raisa

En positiv overraskelse

Parkering var lidt vanskelig denne gang men siden jeg var der om aftenen kørte jeg over til Arbeitsamt og parkerede på Geschäftsführungs p-plads 😅

Hun er på Duburger Strasse

Raisa er fra Rumænien og alderen skal nok passe måske et par år ældre.

Dejlig smuk pige med rigtigt dejlige bryster og en flad mave.

Hun er ikke professionel idet hun har et andet job og bruger dette som ekstra indtjening. Hun er kun i Flensborg med dette job

Jeg kan mærke det ikke var så maskinagtigt som andre og alt i alt havde jeg en dejlig oplevelse

Jeg kommer igen fordi oplevelsen var overraskende dejlig og hun er en dejlig pige med venligt væsen

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Jeg har tit kigget på de bryster på billederne -)

Ved du om hun tilbyder blow uden? Det er svært at gennemskue hvem der gør. Det er ikke en dealbreaker for mig, men foretrækker det klart.

Skrevet
  • Author

@Elprebsi

Nej, jeg spurgte ikke 🙂men hun lavede bj uden hænder på stangen. Ikke som sådan deep throat men lækkert alligevel

Jeg tror ikke du vil blive ked af at mærke de bryster 🤩

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.