Hop til indhold

Uartig 19 årig dansktalende polak

Featured Replies

Skrevet

Pas på med hende!

Jeg siger IKKE at det er svindel, MEN jeg har en klar og tydelig mistanke om det.

Skrev faktisk med hende længe og hun virkede seriøs nok, vi fik en aftale i stand, jeg fik adressen og fik at vide jeg skulle skrive når jeg var der. 5 minutter før jeg er fremme skriver hun igen, skriv når du holder dernede, for så kommer min CHEF ned, du giver ham pengene og han fortæller dig hvilken etage jeg er på. jeg svarer tilbage og spørger hvorfor jeg skal aflevere pengene til en anden end hende, og før jeg står overfor hende. hun svare kort at det er for sikkerhed. Jeg kører frem til adressen og er pludselig ikke tryg ved aftalen længere, da det er et etagebyggeri i en ghetto og der holder en bil med 2 gangsterlign. invandere ud for opgangen. Og jeg er efterhånden blevet snydt mange gange, og synes det der stinker langt væk af svindel og bedrag, så jeg får kolde fødder og skriver til pigen at når man ikke er gammel nok til selv at fortælle hvor kunden skal ind, og ikke selv er gammel nok til at modtage penge, så er jeg ikke intresseret, også kørte jeg igen. modtog en masse vrede smser om at jeg var useriøs, og at det var for hendes sikkerhed osv.

Men som sagt er jeg blevet snydt mange gange, og det trick der er blevet brugt mange gange før. man aflevere pengene til en eller anden stor fyr, som oplyser at pigen er på øverste etage, man går derop, og banker på, og døren bliver åbnet af en uforstående person som ikke kender noget til noget, når man går ned igen er manden man gav pengene til selvfølgelig væk. hvis man istedet for siger til manden at man ikke vil betale før man står overfor pigen så får man tæsk.

Så jeg kan som skrevet ikke med sikkerhed sige at det er svindel, men jeg synes det stinker af svindel og tør sgu ikke på den måde.

Er her nogen der har mødt hende og kan fortælle mig om hun er reel eller ej?

https://annoncelight.dk/showad/459999

Skrevet

Hvordan kan du overhovedet være i tvivl med de erfaringer du har gjort dig????

Brug nu hovedet for fanden. Det øverste!!

Skrevet

Der er ingen tvivl om at det er et kendt svindel nummer! Og du har gjort det helt rigtige 👍

Betal ALDRIG forud og betal kun til pigen selv, når du står ansigt til ansigt med hende.

Profil: Diana07

Profil oprettet: 15/06 2026

69700273

Skrevet

Godt du valgte at vende om og rigtig godt at du deler din erfaring med annoncen med os andre.

For fremtiden kan du altså godt vælge at afblæse besøget så snart du støder på krav om forudbetaling eller noget med at aflevere pengene til en anden. Det er IKKE almindelig praksis hos nogen ordentlige GP'er jeg nogensinde er stødt på.

Hvis du i de kommende dage bliver mødt med krav om inkasso eller dummebøder for at have spildt "pigens" tid, så skal du for guds skyld også bare ignorere dem, eller endnu bedre melde dem til politiet.

Skrevet

Hallo pas på med at skrive til hende der det en svindler i høj grad skrev til hende for at lige se hvordan situationen var hun siger jeg skal betale til en chef og da hun ringede kunne jeg høre det var to mobiler sat sammen det fake fake fake pas på derude

Skrevet
Dinosaur skrev, for 18 timer siden:

Hende har jeg mødt i Odense og hun er ægte nok. Elendig oplevelse. Skulle dog ikke betale til en “chef” inden.

Stop nu det ikke en der findes det er to tlf der er sat sammen og man kan tydeligt høre pige ikke er polsk hun er sikkert mellemøstlig og personen der gerne vil tag pengen det ham som står bag det hele med hende pas på du ikke bliver overfaldet ærligt

Skrevet
Mads999 skrev, for 2 timer siden:

Stop nu det ikke en der findes det er to tlf der er sat sammen og man kan tydeligt høre pige ikke er polsk hun er sikkert mellemøstlig og personen der gerne vil tag pengen det ham som står bag det hele med hende pas på du ikke bliver overfaldet ærligt

Det er ikke den aktuelle annonce som Hr. Dinosaur refererer til. Han kommenterer på Julius' kommentar, som indeholder et link til en anden pige.

Skrevet

Ai kan hjælpe i nogle tilfælde !

Ja, telefonnummeret 69 70 02 73 vurderes som et fake nummer eller spam, og du bør undgå at besvare det eller ringe tilbage.

Nummeret optræder på danske platforme for telefonterror og ukendte numre, hvor brugere har rapporteret det som værende relateret til spam og uønskede opkald.

Redigeret af Krummerik

Skrevet

Ja de prøve med alle knep at snyde. Har selv oplevet at pigen gik ud for at hente noget at drikke, 1 min efter kommer en stor fyr ind ude fra og spørger hvad fanden jeg laver i hans lejlighed. Det kostede 1000kr. I Esbjerg. Pigen var væk, en lille dum arig hund afledte fuldstændig min opmærksomhed.

Skrevet

Jer der har haft kontakt husk og anmelde annoncen så den kan blive lukket på annoncelight.

• 2 weeks later...
Skrevet
lille_peter skrev, den 18.6.2026 at 04:44:

lille_peter skrev, den 18.6.2026 at 04:44:

Det er ikke så ofte at jeg deltager i miljøet, det er økonomien der bremser mig, så når jeg endelig gør det, så forventer jeg også at 'få noget for pengene'.

Jeg vil blive frygtelig ked af det, hvis det er et scam jeg bliver udsat for, og det er da heller aldrig sket, men jeg har altid betalt forud de 10-15 gange jeg har været på besøg, og jeg er aldrig blevet skuffet.

Man skal dog aldrig sige aldrig, så mit spørgsmål lyder som flg.:

Kan man godt tillade sig at sige, at man vil betale efter ydelser, og har vedkommende kvinde ikke oplevet at mænd også sagtens kan være dumme svin og scammere?

Hvordan får man den forhandlet i hus?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.