Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde lyst til lidt massage i weekenden, mine 2 faste var ikke ledige så tænkte at udforske noget nyt, det var en fejl. ... Besøg hos Saskia i Vejle var en skuffelse, billeder ret meget foto shoppet, tekst passer hellere ikke så godt med det hun tilbyder. Og mine 2 beskedne ønsker som vi havde aftalt på sms havde hun ikke hørt om. Det var 45 min intetsigende massage med lidt sex. Totalt turn off for mig da hun på intet tidspunkt gav bare lidt af sig selv. Hun holder til i en kælder idet sydlige centrum af Vejle. Triste lokaler ok badeværelse, dårlig og slidt seng. Kommer ikke tilbage hverken til pigen eller stedet.

https://annoncelight.dk/showad/454446

Redigeret af Golf

• Golf changed the title to Sasa Vejle
Skrevet

Min oplevelse var bedre.

Afslappende olie massage som kom på et tidspunkt hvor jeg havde brug for at give lidt slip. Ikke det bedste jeg har prøvet - men det virkede.

En godkendt BJ/HJ afslutning. Og en fair pris.

Sød, tjenestevillig, velholdt men også meget ydmyg/forsigtig pige hvor sprog udfordringen fik lidt smil frem på læberne.

Ikke en top 3 placering men jeg vil ikke afvise et genbesøg.

Skrevet
  • Author

Fint at du har haft en bedre oplevelse en mig , jeg havde også en lille følelse at jeg var i seng med en ombygget mand. Derfor blev det bare noget rod....

• 2 weeks later...
Skrevet

Puha- tak for det - jeg havde overvejet hende - men kigger anden vej istedet….

de bedste forslag når man er på gåben i centrum ???

Skrevet
greatgonzo skrev, den 2.7.2026 at 20:27:

Puha- tak for det - jeg havde overvejet hende - men kigger anden vej istedet….

de bedste forslag når man er på gåben i centrum ???

Ammy er rigtig godt anmeldt her på siden. Og med god grund: hun er lækker, sød og fræk. Hendes massage er god, ikke så hård, sexen er fantastisk.

Vær dog sikker på det er hende du får lavet en aftale med, og bed om at få det bekræftet at det er Ammy. De prøvede en gang, hvor jeg havde bestilt tid ved Ammy, at fortælle mig hun var optaget, men jeg kunne få en anden pige. Det gad jeg ikke, så jeg gik igen. Jeg var ikke nået længere væk end det nærmeste supermarked for at købe en sodavand, da jeg fik en besked at Ammy var klar nu. Så jeg drak min sodavand færdig og gik tilbage igen, og fik en glimrende omgang med Ammy.

Stedet ligger cirka 5 minutters gang fra gågaden, ved en meget trafikeret vej, men man går ind i gården for at finde deres klinik, forholdsvis diskret.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.