Hop til indhold

Slave for madame Sasha, tog min rejse til next level.

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde efter at have bevæget mig i denne skønne erotiske verden en del år, hvor jeg har prøvet lidt af hvert efterhånden, besluttet at jeg ville prøve noget nyt. Jeg ville prøve at være underlagt en Madame som slave. Jeg valgte at det skulle være Madame Sasha efter at have læst hendes annonce og anmeldelser herinde (tak for dem). Da jeg er helt grøn på dette felt blev vi enige om at starte med cum denial og urinal for hendes champagne, hvilket er i den bløde ende af hendes ydelser.

Efter ankomsten og en lille snak om forventninger og regler, bandt hun min pik op og sagde  at jeg kun måtte kalde hende Madame og jeg kaldt slave. Jeg fik af vide at jeg nu var underlagt Madame og jeg ikke måtte komme før Madame gav slaven lov.

Hun skiftevis legede med Slavens pik som ny tilhørte hende og brugte slavens mund som urinal i små afmålte portioner slaven skulle drikke. Da slaven ikke mere kunne holde til Madame’s leg med pikken, fik han endelig lov at komme for Madame.

Efterfølgende havde vi en lille snak om seancen og hvordan jeg havde det med at være slave. Hvilket jeg synes var meget rart.

Jeg kan anbefale Madama Sasha, hvis man er helt ny og gerne vil prøve dette univers. Hun forstår at lytte og guide hvad der vil være bedst for en nybegynder og selvfølgelig også efterfølgende.

Måske slaven skal forbi sin Madame igen på et tidspunkt i fremtiden, inden hun stopper helt i branchen start december 2026.

Link:

https://madamesascha.com

https://annoncelight.dk/showad/303461

Skrevet

Spændende læsning. Dog ked af at høre, hun forlader branchen, da hun er en af de bedste.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.