Hop til indhold

Josefine, 22 – Diskret, luksus, fristelse og yderst fræk jeg er liderlig, kig forbi?

Featured Replies

Skrevet
Bjørn skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor er det fup og svindel?

Du er da mere end velkommen til at forsøge dig! Ufatteligt at I ikke snart kan se de redflags på lang afstand. Jeg vil vædde på at det er fup og svindel. Det er enten en af de annoncer hvor du skal køre til en adresse og overføre pengene inden du ser skyggen af en kvinde eller aflevere dem til en eller anden suspekt mandsperson.

Eller en af de annoncer, hvor du bliver udsat for afpresning med trusler om alverdens ting hvis du har brugt et mobilnummer hvor de kan finde dit navn og adresse osv! Held og lykke med det!

Redigeret af Mrking

Skrevet
Bjørn skrev, for 2 timer siden:

@Nybegynder6 Tak for svar. Det var et jeg kunne bruge til noget i modsætning til @Mrking 's sure opstød.

Det kan være jeg kan supplere lidt. For Mrking har egentlig fuldstændig ret i at denne artikel er et pragteksemplar i "for godt til at være sandt", men jeg er enig med dig i at det ikke bliver sagt på den mest konstruktive måde.

Annoncen er ganske rigtigt fuld af såkaldte røde flag. Altså indikatorer på at der er ugler i mosen. Lad os dissekere den i detajler:

For det første er der alderen på profilen. Under en uge gammel. I sig selv ikke diskvalificerende, alle skal jo starte på et tidspunkt, men allerede her bør man være ekstra kritisk med sin læsning af annoncen.

Dernæst beskrivelsen af pigen. Ung dansk pige i 20'erne. Se det er jo nok for de fleste mænd den mest eftertragtede, men også mest sjældne variant af GP. Igen ikke i sig selv diskvalificerende i forhold til vurdering af annoncens ægthed, men også en ting som altid får mig til at stille mig meget kritisk an.

Efter det kommer beskrivelsen af ydelserne. Nu falder det fuldstændig fra hinanden, for jeg har simpelthen svært ved at tro at en helt nystartet, ung dansk pige tilbyder alt mellem himmel og jord inkl. sex uden kondom.

Og så dødsstøddet til annoncens troværdighed: prisniveauet. Man kan simpelthen få sig en time med alt ovenstående for mindre end prisen for basisydelsen i 45-60 min hos en thai eller østeuropæisk pige. Tilmed kan man lige få en time ekstra med for en plovmand, når man har købt den første time. Her er der tale om uhørt lave priser for enhver GP og nærmest komisk lave priser set ud fra udgangspunktet om at det skulle være en ung dansk pige. De unge danske piger ved godt at de kan tage premium priser, da de er så eftertragtede og det er ikke unormalt at timeprisen uden ekstraydelser ligger på 2000-2500 kr.

Af mindre håndgribelige indicier synes jeg også at teksten er lidt finurligt skrevet, måske tegn på en tur gennem en autotranslate funktion?

Er jeg for kritisk i min gennemgang og borderline paranoid? Muligvis - men selv hvis Josefine her i virkeligheden VAR en ung og naiv, kinky pige om netop var startet og ikke anede hvad tingene skulle koste, ja så ville jeg ikke ærgre mig over ikke at have kontaktet hende, da risikoen for at det er svindel simpelthen i min risikoanalyse er alt for stor. Og som vi kan se på 180.dk linket så holdt det desværre stik.

Min egen teori er at svindlerne med vilje fylder deres annoncer op med lovninger om guld og grønne skove for det halve af hvad det burde koste, netop for at sortere de kritiske forbrugere fra i starten. På den måde er de mere sikre på at dem der kontakter "pigen" heller ikke stiller kritiske spørgsmål, når de bliver bedt om at aflevere pengene på forhånd til "Chefen" eller "en ven" eller når Vladimir og de 47 lejemordere kontakter dem med trusler om inkasso pr. SMS efterfølgende. Desværre ser det ud til at de fortsat har held med deres foretagende og det vil de nok blive ved med længe endnu - lige så længe folk bliver ved med at kontakte disse annoncer.

Skrevet
Bjørn skrev, for 22 timer siden:

@Nybegynder6 Tak for svar. Det var et jeg kunne bruge til noget i modsætning til @Mrking 's sure opstød.

Hvis du ikke kan bruge mit bidrag til noget så må jeg konkludere at du er udenfor rækkevidde og vil bedrages.

Skrevet
Bjørn skrev, for 6 timer siden:

@Mrking Nu spurgte jeg jo bare: "Hvorfor er det fup og svindel?" Og til det spørgsmål forventer jeg bare et brugbart svar. Som det @Nybegynder6 og @Bigstok kom med!
Jeg er ude af denne diskussion!

Mit svar var mere end brugbart for folk med normal forståelse. Jeg tvivler faktisk på at du har fattet alle de råd du har fået nu.

Skrevet
Mrking skrev, for 17 timer siden:

Mit svar var mere end brugbart for folk med normal forståelse. Jeg tvivler faktisk på at du har fattet alle de råd du har fået nu.

Og du bliver simpelt hen ved med kværulanteriet! Det med ringe forståelse for ting, særligt på det kommunikative område og ganske enkel basal forståelse for omgang med andre mennesker, er du da selv præmieeksponent for.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.