Hop til indhold

Pige med stor / bred mund?

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en pige med en bred eller stor mund. Som I nok kan regne ud, er jeg selv fra naturens side bredt udstyret, og har derfor aldrig prøvet rigtig deepthroat.

Er der nogen der har erfaringer eller ideer?

Skrevet

det du har brug for er en pige der kan gabe virkelig højt op ikke nødvendigvis mundens størrelse. Du kan jo gøre forsøget selv med "noget" af en passende tykkelse og se om du kan navigere det forbi tænderne på dig selv.

Det er også meget få som har deep throated mig og det har været i mere private settings, meeen det er nu frækt når nogen forsøger hehe. Prøv at søge på nogle af de kvinder som tilbyder deepthroat og beskriv dit "problem" for dem, så vil mange nok tage udfordringen op.

Skrevet

Mål diameteren og skriv til de piger, som er dygtige til deep throat og facefuck og hør om de kan gabe over kalorius.
Det skulle nødig ende med, at du får skrabemærker fra deres tænder.
Jeg ville selv prøve at kontakte enten Pink Peach, Legetøjfrabr eller Danske Natasja.
Jeg har ingen anelse om, de kan gabe over din pølse, men det er dem, jeg hører som gode suttere

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Havkatten skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ville selv prøve at kontakte enten Pink Peach, ...

Vældig god ide faktisk. Har set nogle klip hvor hun gør et rigtigt fint arbejde med hovedet ud over sengekanten. Hun skriver også anal uden forbehold (men hun vil gerne varsles på forhånd) + hun tilbyder virkelig hård sex. Hun er på min shortliste i hvert fald.

Skrevet

Det er et dejligt klip Pink Peach har på AL. Jeg har oplevet noget lignende med Legetøjfrabr og seneset med gangbang-lucy. Hende havde jeg helt glemt
Et besøg hos Pink står også helt klart på min todo list, næste gang jeg kommer til København.

Skrevet

Vi får virkeligt fundet guldet frem. Dejlig video og flotte anbefalinger. Hun kommer også på todo listen 😁
Jeg tror såmen, at de alle nyder det

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.