Hop til indhold

Glædespiger som modtager par?

Featured Replies

Skrevet

Min kæreste har luftet idéen om, at hun synes det kunne være frækt at kigge på, mens jeg boller en anden dame. Måske også selv lege lidt med, hvis lysten griber hende.

Jeg har kigget og taget kontakt til en masse GP'er. Mange af dem tilbyder det ikke og de få der gør, tager kæmpe gebyrer for det, også selv når jeg siger at min kæreste bare kigger på.

Har I mon nogle anbefalinger til GP'er som kunne tilbyde det, uden at det koster en bondegård?

Dbh. Mozart

Skrevet
  • Author

Hej Hr Lille Niels

Tak for anbefalingen!

Hun får rigtig gode anmeldelser kan jeg se, dog er der også et par stykker der nævner at hun er til den dyre side. Kan ikke se på hendes annonce om det er ekstra hvis man skal have kæresten med.

Dbh. Mozart.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.