Hop til indhold

GB på Fyn 19/6 Kom frisk jeg er sjask våd og liderlig efter pik

Featured Replies

Skrevet

🔥 FYN D. 19/6 🔥

Jeg har været væk et stykke tid...

Nu er jeg tilbage. 😘

37 år, 176 cm høj, blå øjne, store silikonebryster, tatoveringer og piercinger. En ægte MILF med feminine former, selvtillid og en forkærlighed for opmærksomhed. 💋

Jeg elsker følelsen af spænding, forventning og den særlige energi, der opstår, når de rigtige mennesker samles. Et frækt smil. Et intenst blik. Den elektriske stemning i rummet, hvor alle ved, at aftenen først lige er begyndt. 😈

Hvis du kan lide en kvinde, der hviler i sig selv, ved hvad hun vil, og nyder at være centrum for opmærksomheden, så er det måske på tide, at vi mødes. 💋

Jeg søger mænd med selvtillid, charme og et glimt i øjet. Mænd der møder op velsoignerede, velduftende og klar til at bidrage til en aften fyldt med god energi og spændende selskab.

🕖 Kl. 19.00 - 21.00
📍 Fyn
💰 1.000 kr. kontant

🚿 Bad, sæbe og håndklæder er til rådighed
🥂 Lidt forfriskninger vil være klar

🚫 Ingen anal
🚫 Ingen kys

Undersøg gerne, om du kan deltage, før du tilmelder dig så vi ikke spilder hinandens tid
📧 Tilmelding via mail

[email protected]

att.mdh40f6Ji4bSmzAnNhDv65HU4M2nkEZMkLg4Z3jxDaQ.jpegJeg er tilbage i gamet...

Spørgsmålet er bare, om du er den type mand, der tør tage imod invitationen. 🔥😘
Vi ses 😍

att.YIwZwmusgNEOKUQEUOAAF0Huqn4XkNXS54v0Sfw7F1Q.jpeg

att.-SsKSm7PevOSEces-dSpj6u0HEAP1-wjhx0ucJLYDp8.jpeg

att.Ewu2iGKg5dpcg_iepBZ7f0an7WTyXgwbkXX9lNTqk8c.jpeg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.