Hop til indhold

Kan orgier og gangbangs være samtykkebaserede?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 47 minutter siden:

Blot til orientering, så er linket til en satire-side.

Yes. Satire er nogle gange den eneste tilladte kunstform, der kan bringe det forbudte og skamfulde op til overfladen... Jeg fik i hvert fald personligt udvidet min horisont ved at læse artiklen )

Skrevet

Jeg har efterhånden arrangeret en del orgier, gangbangs og setups i forskellige miljøer med en masse frække mennesker og brugte præcis de samme værktøjer for at både kvinden og “gæsterne” skulle få den bedst mulige og mest behagelige oplevelse. Det er vigtigt at møde folk i øjenhøjde så de kender spillereglerne. Det tager ligsom brodden af deres nervøsitet så de kan præstere på højeste plan som jo var hensigten med deres fremmøde :0). I doggingmiljøet kaldes den slags en wingman.

Skrevet

@Bigstok Ja det er Satire meeeen......

Jeg synes, temaet samtykke ikke kan diskuteres ofte nok eller grundigt nok og alt hvad det bidrager for at debatten komme op er værdifulde. Ved gang bangs især i visse miljøer synes jeg ville være sådan et workshops helt klar på plads. Ved køb sex er det pigen som sætter rammerne og grænser det synes jeg giver sig selv om samtykke når pigen er ikke handlet.

Helt ærligt ved de fleste næsten ingenting om det.

Mange er stadig præget af den gamle tankegang om, at hvis der ikke bliver sagt nej, så er det et ja.

Men sådan er det jo ikke.

Alt, hvad der ikke er et frivilligt og entusiastisk ja, bør få alarmklokkerne til at ringe, og det er de fleste slet ikke klar over.

Hold op, hvor mange kvinder skal nogen trælse situation igennem, fordi alt for mange mennesker ikke forstår noget om freeze-, fight-, flight- og fawn-reaktioner hos kvinder i pressede og potentielt farlige situationer som kvinder ofte ikke engang selv forstår.

Det er også meget miljøafhængigt, hvor meget viden folk har om det, og dermed hvor meget kvinder bliver udsat for.

Jeg har været i og har snuse i swinger-miljøet, sexkøbs-miljøet, BDSM-miljøet samt queer- og poly-miljøer.

Og helt ærligt er min oplevelse, at folk i swinger-miljøet og i den helt almindelige "hr. og fru Danmark"-verden ofte har sværest ved at se, hvornår en grænse bliver overtrådt, og hvornår noget ikke længere er samtykkebaseret.

Ja, det er måske sat på spidsen, men i BDSM-miljøet findes der faktisk workshops og foredrag, hvor det bliver forklaret, at en kvinde, som vender hovedet væk for at undgå at blive kysset, giver lige så tydeligt udtryk for et nej, som hvis hun havde sagt det højt. Det skal respekteres. Hvis en mand forsøger igen eller holder hendes hoved fast for at kysse hende alligevel, er det et overgreb.

En kvinde, som tager en mands hånd væk fra sit lår uden at sige "nej tak", har også sagt nej til den berøring. Hvis manden gør det igen, er det et overgreb.

Mange mænd ved det ikke og opfatter det som en slags leg. Det er det ikke.

Især for angste eller generte personer kan den slags nonverbale signaler være deres eneste mulighed for at vise modstand og afvise.

Samtykke, hvad det indebærer, og hvornår det ophører, er et emne, jeg kunne skrive en hel bog om. Desværre findes der alt for lidt oplysning om samtykke og forebyggelse af overgreb i vores samfund synes jeg.

I de forskelige BDSM klubber i Danmark vil du finde din helt. Du kan også tilmelde dig på fetlife og se de arrangementer igennem.

@SexxxeS Fedt at opleve at en mand på den side er oprindeligt interesseret i emnet og vil gå lidt dybere ind i det. 🥰👍🏼

AmmaRose 🌹 🌹 🌹

Redigeret af AmmaRose

Skrevet

Understreger lige at min rolle som wingman og arrangør ikke har haft økonomiske henigter men kun ren lyst og frækt netværk for øje.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.