Hop til indhold

Paprika Hot

Featured Replies

Skrevet

Ja...kan anbefale hende....hun kan sprøjte, lover jeg dig!

Og nu med Fyraftenstilbud!

Skrevet

Hey McQueen,

Kan du sætte lidt flere ord på, hvordan hun er? - udover at hun kan sprøjte?

Skrevet

Jamen Paprika er en naturlig dejlig pige med nogle meget flotte ægte bryster (synes jeg i hvert fald).

Hun har den der dejlige lidt mælkehvide hud helt uden behåring, som rødhårede piger kan have. Og det tænder mig.

Så er hun bestemt ikke bange for berøringer...og som andre har anmeldt herinde så virker hun oprigtig og fræk.

Selvfølgelig er hun rutineret...men hun er til at tale med...og kan både være intens og vild.

Hun sutter godt pik.. er smidig og kan få fissen til at sprøjte på næsten kommando....

Og så er hun fræk i munden og kinky...he he...er noget for mig...fremgår også af hendes side http://www.paprikapigen.mono.net, hvor hun ikke lægger fingre i mellem.

Og som det sidste så har hun pisse gode rimelige priser....hun har indset, at hun kan differentiere sig lidt ved at give nogle gode tilbud engang i mellem...

Det sætter jeg også pris på.

/Steve

Redigeret af McQueen

Skrevet

Tak for spændende info!

På hendes hjemmeside står der, at hun sutter uden. Ved du, om hun også tager ladningen i munden?

• 10 months later...
Skrevet

...

Og så er hun fræk i munden og kinky...he he...er noget for mig...fremgår også af hendes side http://www.paprikapigen.mono.net, hvor hun ikke lægger fingre i mellem.

...

/Steve

Hej Steve,

Kan du fortælle lidt om, hvordan hun er "kinky"? Den menu, som fremgår af hendes hjemmeside, indeholder ikke just noget kinky som sådan.

/ Hedonisten

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.