Hop til indhold

pirrende thai massage - Hvem skal man besøge?

Featured Replies

Skrevet

De herrer

Jeg har ikke været på thai besøg i lang tid, men kan mærke trangen er kommet tilbage igen og da jeg lige har købt en el bil kan jeg kører længere efter det uden at tænke på de benzin priser pt 🫠

Hvem skal man tage og besøge hvis man går efter en rigtig pirrende og sensuel B2B/massage hvor man nærmest ligger og vrider sig efter et HJ eller BJ Jeg kan rigtig godt lidt at blive pirret i røven og gerne indeni også, jeg søger IKKE sex

Jeg bor i Aarhus

Jeg har PT disse i kiggerten, men jeg tager gerne imod andre anbefalinger hvis man har nogle guldminer )

Håber i kan komme med jeres anbefalinger da jeg er lige ved at springe af nysgerrighed :D

Skrevet

Jeg er selv fan af Naya (dejlig krop, lækkert blow og grundigt hj), men kender ikke til, om hun giver pirring i bagdelen.

En anden bruger her på forummet har tidligere informeret om, at der gives rigtig god pirring i bagindgangen hos MayMassage: https://annoncelight.dk/showad/316324

Skrevet
  • Author
Unrusted skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er selv fan af Naya (dejlig krop, lækkert blow og grundigt hj), men kender ikke til, om hun giver pirring i bagdelen.

En anden bruger her på forummet har tidligere informeret om, at der gives rigtig god pirring i bagindgangen hos MayMassage: https://annoncelight.dk/showad/316324

Tak for anbefalingerne

MayMassage, Hvor finder du den tråd hvor der er en bruger som skriver at hun giver god pirring i bagindgangen, synes ikke jeg kan finde :)

Skrevet

Undskyld, hvis du har ledt efter det. Jeg modtog en pb om det. Jeg er ikke selv til denne ydelse, men det var en del af et svar, hvor jeg spurgte en, om noget andet.

Det kan være, at nogle andre skrive her i tråden, eller måske sender dig en pb. Ellers må du ringe til hende. Hun skulle efter sigende være snakkesagelig )

Skrevet

Hun er ikke thai, men tror hun vil kunne give din bagdel en rigtig god oplevelse

Skrevet

Lisa i Hobro er noget af det ringeste jeg har besøgt. Aner ikke hvad hun laver. Spild af tid og penge.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.