Hop til indhold

Tantra?

Featured Replies

Skrevet

I min ledende efter en kvinde som giver Tantra massage er jeg "faldet" over nedenstående annonce.

Er der nogen som har oplevet kvinden her.

https://annoncelight.dk/showad/423874

Skrevet

For det første er jeg ikke sikker på hun er i Karise mere 🤔

Men hun er et velkendt ansigt og er blevet rost flere gange herinde 😋

Jeg har besøgt hende og var desværre ikke helt oppe og ringe selvom det egentlig var udemærket men for min skyld bliver det ikke en gentagelse 🤷🏼‍♂️

Lidt for mekanisk til mig 🤷🏼‍♂️

Skrevet

Hvor kunne det være fedt hvis hun havde fregner og hed Louise. Har prøvet en del tantra massager….dog ikke hende her du linker til. Hun ser ellers ret fræk ud men erfaringsmæssigt skal man være varsom med tilbud om tantra i fora som annonceligt og lign. I hvert fald hvis du leder efter en troværdig tantra massage. Jeg vil anbefale dig at søge på tantra massage på Google, og så læse anmeldelser på den pågældende hjemmeside. God jagt :-)

Skrevet
karmaall72 skrev, for 23 minutter siden:

erfaringsmæssigt skal man være varsom med tilbud om tantra i fora som annonceligt og lign. I hvert fald hvis du leder efter en troværdig tantra massage

Helt enig. Jeg har haft mange helt fantastiske tantra møder, og ingen af massørerne findes på AL o.l.
Jeg har modtaget tantra massage med massører fundet på AL, og de har alle rangeret fra dårlige til top elendige. Ingen af dem har haft en sk.... med tantra at gøre.

@sn57 Jeg har mødt hende. Hun har en anden annonce hvor hun kalder sig Mirella.
Hun er rumæner, sød, rar og spirituel. Men hun har ikke lært at bygge rummet, lave en stemning ej heller at connecte. Hendes lingam massage er virkelig fantastisk. Desværre er hendes hygiejne lav.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 8 timer siden:

@sn57 Jeg har mødt hende. Hun har en anden annonce hvor hun kalder sig Mirella.
Hun er rumæner, sød, rar og spirituel. Men hun har ikke lært at bygge rummet, lave en stemning ej heller at connecte. Hendes lingam massage er virkelig fantastisk. Desværre er hendes hygiejne lav

Helt Uenig . Har mødt Mirella 10 gange, hun er unik og har ALDRIG oplevet problemer med hygiejnen.

Skrevet

Jeg kan bekræfte at Mirella har høj hygiejne. Har besøgt hende flere gange.

Desværre har hun valgt at stoppe, hvilket hun fortalte da jeg besøgte hende sidst I maj. Hun ønskede at prøve noget andet i livet.

Jeg vil savne hendes særlige tantra massage, hendes smil og varme.

Skrevet
sweetstone skrev, for 42 minutter siden:

Ja 100 %

Ok, så må jeg jo have været uheldig.
Hun lugtede meget stærkt af sved, vaskede ikke hænder efter toiletbesøg og et par andre ting.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.