Hop til indhold

Dea Odense, relativ ok oplevelse

Featured Replies

Skrevet

449157

I går drog FrankTheTank endnu engang ud på et mindre eventyr, da der skulle forkæles en smule i en ellers travl hverdag. Annoncen slog på tromme for, at der var tale om to unge damer, og der blev endda luftet muligheden for en trekant. Som en beskeden mand med sans for mådehold lod jeg dog vide, at én dame var ganske rigeligt til dagens formål.

Prisen var faktisk ganske fornuftig, og kontakten forløb uden de store forviklinger. Beskeder blev besvaret hurtigt, det var nemt at aftale en tid, og aftalen blev overholdt som lovet. Det er trods alt en kvalitet, der fortjener anerkendelse i en verden, hvor mange løfter har kortere levetid end en sommerfugl i modvind.

Ved ankomsten måtte jeg dog konstatere, at jeg fortsat nærer en vis tvivl om, hvorvidt pigen var den samme som på billederne. Annoncen fremstod ærlig talt en smule suspekt, og billederne virkede næsten for polerede til at være helt troværdige. Når det så er sagt, blev jeg modtaget af en ganske flot pige, som efter mit bedste skøn befandt sig sidst i tyverne.

Hun lignede måske ikke personen på billederne, men det viste sig heldigvis ikke at være nogen katastrofe. Tværtimod var hun både pæn og petit, og hun fremstod velsoigneret og præsentabel. Som man siger, skal man ikke altid skue hesten på maleriet, men snarere den, der faktisk står i stalden.

Alt i alt var oplevelsen ganske udmærket. Annoncen gav lidt anledning til skepsis, men FrankTheTank har aldrig været typen, der vender om ved første knirken i porten. Nysgerrigheden har gennem årene ført til både små triumfer og mindre fiaskoer, men denne gang faldt udfaldet bestemt ud til den positive side.

Samlet set en fin oplevelse med en pige, der var nem at kommunikere med, hurtig til at svare og pålidelig, når aftaler skulle overholdes. Måske ikke en fortælling, der finder vej til historiebøgerne, men bestemt heller ikke en historie, der ender blandt de gamle skrøner om skuffede forventninger. FrankTheTank forlod stedet med følelsen af, at pengene var givet ganske hæderligt ud.

https://annoncelight.dk/showad/449157

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.