Hop til indhold

Advarsels point

Featured Replies

Skrevet

Halløj

Jeg synes at mine advarsels point er forsvundet…?

Jeg skulle efter min mening aldrig have haft dem, så det er fint med mig. Jeg får ligefrem lyst til at bidrage med anmeldelser herinde igen, hvis de virkelig er blevet slettet…

Undrer mig bare over hvor de er blevet af - nogen som kan kaste klarhed over sagen?

Tak 😀

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Administrator har sat stapler og bryan på græs. Han har gennemgået strafpoint for os alle og har fjernet dem, som han mente var hen i vejret

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 15 minutter siden:

Administrator har sat stapler og bryan på græs. Han har gennemgået strafpoint for os alle og har fjernet dem, som han mente var hen i vejret

Det var dog fornuftigt og på tide 😀👍

Skrevet

Tja synes det er blevet bedre og der er ikke nogle der falder helt igennem så det er godt. Men jeg kan da se at jeg har et par advarsler endnu, og de er godt nok på tyndt grundlag. Og ganske ok, men kan huske da jeg fik dem, følte jeg mig som en teenager der blev uretfærdigt rettet. Så jeg beklager ikke at der er bedre tider på siden. Og har da tænkt længe om jeg vil til at være lidt mere aktiv skrivende igen.

Skrevet

Jeg har også tit afholdt mig fra at skrive for ikke at risikere at få en advarsel, da de plejer at blive givet ud som vinden blæser

Skrevet

Mine advarselspoint er også forsvundet, men de var ved gud også uretfærdige. Nu tør jeg så skrive igen.

Skrevet

Det var da dejligt at de er blevet sat på pauser. Man var sku bange for at skrive noget, for tænk nu hvis DE ikke syns det var relevant. Så blev det slettet og man fik en advarsel.

Skrevet

Jeg er også blevet lukket ind i igen, efter at være blevet udelukket. Og jeg ved stadig ikke hvorfor jeg på én gang blev tildelt så mange strafpoint, da Bryan Mills åbenbart ikke så nogen grund til at svare på min henvendelse...

Skrevet
  • Author

Skønt hvis eroguide igen kunne blive værd at bruge og det ser ud til vi er godt på vej 😀

Centervagterne er fritstillet og flere tilkendegiver, at de gerne vil begynde at skrive på eroguide igen. Det vil jeg også gøre, så der kan forventes anmeldelser fra min hånd igen…har en masse besøg jeg ikke har fortalt nogen om…hahaha.

Der kommer dog kun reviews omhandlende GP’ere som er i DK på det pågældende tidspunkt…

Håber andre også vil skrue op for aktiviteten så vi kan få genoplivet sitet 🙏🏻

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.