Hop til indhold

Massage i Helsingør, helt umuligt - brug for jeres hjælp

Featured Replies

Skrevet

“Er det bare mig, eller er det blevet umuligt at finde et sted, der giver en rigtig god massage? 😅

Er kommet til Helsingør i en del år men det er aldrig lykkedes mig at finde et godt sted at få massage, er der hjælp at hente her ?

Skrevet

Nu har jeg ikke selv været på klinikken i Helsingør: https://moothaimassage-dk2.webnode.dk/..... men jeg får jævnligt massage af Moo når hun er i Rødovre. Men hun er en virkelig dygtig massør. Hun er en stor pige og jeg tror 100% grøn (hvis nogen ved mere så send gerne PB)

Skrevet
TaunusDK skrev, den 16.6.2026 at 11:39:

(hvis nogen ved mere så send gerne PB)

Det ville da være et tillidsbrud over for Moo. Hun bestemmer da selv, til hvem hun vil tilbyde hvad..........🙂

Skrevet

Jeg har været hos Moon mange gange mindst 25 gange jeg har spurgt om et håndjob på sms hun sagde ikke nej da massagen var slut spurgte jeg om hun ikke har glemt noget hun nævner en pris på 1000 kr for et håndjob ??

Det er så sidste gang jeg var der.

Skrevet
neilsen skrev, den 18.6.2026 at 14:21:

Det er så sidste gang jeg var der.

Så det faktum at du har været hos hende 25 gange+, betyder vel at du har syntes godt om hendes massage, ellers havde du vel ikke været der så mange gange.

Nu har du så fået en "afvisning" i form af en urealistisk og vel også ublu pris, på 1.000,- for et HJ, men det er hendes valg.

Men, er det så af den grund du har valgt at det er sidste gang du har været der?

Skrevet

Jeg har altid været glad for MOO s massage men sidste gang ville jeg gerne have et håndjob som vi har talt om længe hun har nævnt i starten at vi skulle lære hinanden bedre at kende så mente jeg at tiden var kommet det var det så ikke alligevel.

Men 1000 kr kan jeg få fuld pakke mange steder.

Jeg vil gerne finde en der tilbyder det i Helsingør men jeg tror ikke på det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.