Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem tiden, haft rigtig mange besøg ved Ammy. Hun har altid leveret en GFE oplevelse med nærvær og skøn indlevelse, ganske enkelt en fornøjelse at besøge.

Af forskellige årsager er det et stykke tid siden jeg besøgte hende, så glædede mig ekstra meget til dagens besøg, og synes det er på plads med en frisk anmeldelse.

Blev som altid modtaget med smil, kram og kys - dejligt. Efter lidt kærtegn og nussen fra os begge lagde jeg ud med at slikke hende, Ammy bliver lækkert våd og nyder tydeligt en god slikketur. I fortsættelsen blev det til stående missionær hvor hun også tager godt imod, yderligere et par forskellige stillinger heriblandt en ridetur - Virkelig et dejligt syn med udsigt til og berøring af Ammys lækre bryster, som ganske vist er hjulpet, men meget overbevisende udført.

Afslutning i min favorit - 69 med hånd og mund til mig, imens jeg slikker hendes dejlige fisse. Så alt i alt endnu et dejligt besøg ved Ammy.

Har du endnu ikke været forbi er det stærkt anbefalelsesværdigt. Lokationen er ok diskret, og værelser og bad af meget fin standard.

https://annoncelight.dk/showad/340972

I annoncen er det Ammy på det midterste billede - Page-frisure med brunligt skær

Skrevet
  • Author
Rudo skrev, for 6 minutter siden:

Er det diskret i Vejle

Prøv lige at læse opslaget igen 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.