Hop til indhold

Smuk thaipige, 4160 Skelby

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en time tilovers nær Næstved og faldt over annoncen "smuk thaipige" - https://annoncelight.dk/showad/455229

Annonceteksten er forholdsvis kort og anonym, men lokker med ung 27 årig petit thai pige til almindelige markedspriser, plus tilkøb for ekstra service. SMS blev besvaret hurtigt og kælent med skift til engelsk undervejs. Vi fik en aftale i stand på kort tid, med kørevejledning til en adresse på en gård lidt uden for Skelby. Parkering var diskret på lukket gårdsplads, og straks efter parkering blev jeg blev lukket ind af en storgrinende charmerende thaipige, der fint matchede mine forventninger. Svært at vurdere alder, højde og drøjde, men lad os sige 155 cm og 52 kilo, velskåret og dejlig naturlig, smukke runde baller, en lille struttende barm og en dejlig korttrimmet busk. Glemte desværre at checke fødselsattesten, men hun var ihvt ung nok til at imponere min bedre halvdel, der hurtigt forårsagede lidt tunnelsyn (deraf manglende detaljer om indretning og tapet på væggen). Etablisementet var vist nok i den ene halvdel af stueetagen i stuehuset med et enkelt dedikeret værelse og klassisk massagebriks til business. Vi havde en dejlig flirt kørende allerede inden massagen (der ganske overraskende nok var i den gode ende af skalaen). Den frække del var også helt oppe i den gode ende af skalaen. Der blev delt berøringer, kys, blow, sex, støn, hvin og grin til den store guldmedalje. Absolut intet at klage over!

Kommer jeg igen? ja, uden diskussion! og jeg tager helt sikkert en fuld time næste gang!

Skrevet

Super beretning, er hun til tungekys og var blow uden condom?

Skrevet
  • Author
Hommage skrev, for 16 minutter siden:

Super beretning, er hun til tungekys og var blow uden condom?

Tak!

Jeg fik ihvt både tungekys og et dejlig dybt blow uden kondom, men jeg gætter at "smuk thaipige" har almindelige forbehold om personlig hygiejne før hun accepterer...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.