Hop til indhold

Tantra i Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har kendskab til tantra i Østjylland

Skrevet

Jeg har det lidt med tantra som med narefisse...

Skrevet

Tror ikke at jeg bad om din mening. Hvis du ikke har noget at tilbyde til et spørgsmål så lad være med at kommentere på det

Hvad skal jeg bruge din kommentar til

Skrevet

Cecilie L er nogen gang i Århus. Har ikke selv prøvet hende men har overvejet det mange gange. Hun er anmeldt her på forummet.

Hendes HP: www.pigevaerelset.dk

Skrevet

Søg på*tantra* på anmeldelser piger Jylland.

Skrevet

Ellers er det den meget seriøst sted hvor de har også kurser og massage.

For nogle år siden besøgte jeg stedet jævnligt og deltog også i nogle af deres seminar/kurser, men har jeg ikke været der de sidste 3-4 år.

Her var det UDEN afslutning.

Skrevet

Tantra er nyt for mig, har læst lidt, jo mig massage mig synes jeg lyder frækt...

Nogen der har prøvet det????

Redigeret af No sins

Skrevet

Tantra er nyt for mig, har læst lidt, jo mig massage mig synes jeg lyder frækt...

Nogen der har prøvet det????

Hvad lyder frækt, synes du?

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Hvad lyder frækt, synes du?

Min fejl - Yomi, var det jeg synes er frækt :wink:

Skrevet

Yoni?? Det betyder bare skede? Jo de er da frække, men det har ikke så meget med tantra at gøre.

Skrevet

Tak for svar. Jeg har fundet en der er ved at blive uddannet. Hun vil gerne øve sig på mig. Lidt som at vinde i lotto

Skrevet

Og hvis vedkommende der gerne vil øve sig læser dette, må hun også gerne øve sig på mig. Gerne pb

Skrevet

Yoni?? Det betyder bare skede? Jo de er da frække, men det har ikke så meget med tantra at gøre.

Beklager Aarhuselsker, det var Yoni massage jeg mente - det lyder lækkert..

Nogen der har prøvet det??

Jeg ved du ikke har :smile:

Redigeret af No sins

Skrevet

Jeg er bestemt også tiltrukket af universets omkring tantra. Men har nok været fokuseret på selve sex akten og ikke nydelsen og give nydelse. Jeg vil prøve det, og se om universets glæder falder ned over en.

• 1 month later...
Skrevet

Tak for svar. Jeg har fundet en der er ved at blive uddannet. Hun vil gerne øve sig på mig. Lidt som at vinde i lotto

Hej

Er det en du kan anbefale ?

Skrevet

Hun øver sig endnu og tager ikke kunder. Men det varer ikke længe inden at hun starter. Jeg vil høre hende ad. Hun har en klinik hvor hun tilbyder andre ydelser. Ikke seksuelle. Ikke engang tæt på. Hun er seriøs

quote name="jensd" post="182400" timestamp="1405329755"]

Hej

Er det en du kan anbefale ?

• 2 years later...
Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Kirsten Maria fra Tantrisk Møde. Hun er en proff. og dygtig tantramassør. Jeg har fået massage af hende en del gange og det har været en god oplevelse hver gang. Der er god tid, man får virkelig koblet af og kommer dybt ned i kroppen. Hun bruger hele kroppen i massagen og bevæger sig som en lille fisk i olie. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.