Hop til indhold
Guest 666

Tantra i Østjylland

Recommended Posts

Guest 666

Tror ikke at jeg bad om din mening. Hvis du ikke har noget at tilbyde til et spørgsmål så lad være med at kommentere på det

Hvad skal jeg bruge din kommentar til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cecilie L er nogen gang i Århus. Har ikke selv prøvet hende men har overvejet det mange gange. Hun er anmeldt her på forummet.

Hendes HP: www.pigevaerelset.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ellers er det den meget seriøst sted hvor de har også kurser og massage.

For nogle år siden besøgte jeg stedet jævnligt og deltog også i nogle af deres seminar/kurser, men har jeg ikke været der de sidste 3-4 år.

Her var det UDEN afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tantra er nyt for mig, har læst lidt, jo mig massage mig synes jeg lyder frækt...

Nogen der har prøvet det????

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tantra er nyt for mig, har læst lidt, jo mig massage mig synes jeg lyder frækt...

Nogen der har prøvet det????

Hvad lyder frækt, synes du?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Yoni?? Det betyder bare skede? Jo de er da frække, men det har ikke så meget med tantra at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 666

Tak for svar. Jeg har fundet en der er ved at blive uddannet. Hun vil gerne øve sig på mig. Lidt som at vinde i lotto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yoni?? Det betyder bare skede? Jo de er da frække, men det har ikke så meget med tantra at gøre.

Beklager Aarhuselsker, det var Yoni massage jeg mente - det lyder lækkert..

Nogen der har prøvet det??

Jeg ved du ikke har :smile:

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bestemt også tiltrukket af universets omkring tantra. Men har nok været fokuseret på selve sex akten og ikke nydelsen og give nydelse. Jeg vil prøve det, og se om universets glæder falder ned over en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Jeg har fundet en der er ved at blive uddannet. Hun vil gerne øve sig på mig. Lidt som at vinde i lotto

Hej

 

Er det en du kan anbefale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 666

Hun øver sig endnu og tager ikke kunder. Men det varer ikke længe inden at hun starter. Jeg vil høre hende ad. Hun har en klinik hvor hun tilbyder andre ydelser. Ikke seksuelle. Ikke engang tæt på. Hun er seriøs

quote name="jensd" post="182400" timestamp="1405329755"]

Hej

Er det en du kan anbefale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Kirsten Maria fra Tantrisk Møde. Hun er en proff. og dygtig tantramassør. Jeg har fået massage af hende en del gange og det har været en god oplevelse hver gang. Der er god tid, man får virkelig koblet af og kommer dybt ned i kroppen. Hun bruger hele kroppen i massagen og bevæger sig som en lille fisk i olie. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...