Hop til indhold

savner uddybning af SG menukort?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der forstår hvordan SG menukort virker?

Hvis man bare vil have alm sex og lignende?

Skrevet

Almindeligt samleje = dansk.

Kan, så vidt jeg kan se, købes som enkelt ydelse, som del af cocktail (hvor andre ydelser også indgår) , ligesom det også indgår i 30, 45 eller 60 minutter.

Så du skal bare beslutte dig for om du kun skal have alm sex eller om du f.eks også skal have suttet pik. Og så hvor lang tid du har brug for.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet

Det er kun de helt korte møder (15 min.) hvor man bestiller noget specifikt. Her er det aftalt præcis hvad der stikkes ind hvor og om der er oral den ene eller anden vej. Og det er en enkelt udløsning.

Ved møder der bare angiver tid (typisk 30-60 min.) der indgår alt det "almindelige", som gensidig oral, kys (hvis hun tilbyder det) og sex i hvad end positioner man ønsker og kan nå. Jeg tror heller ikke der er et max på hvor mange gange man må komme.

Anal og dominans den ene eller anden vej koster ekstra, men det er lidt forvirrende i deres menu, fordi det ikke bare er angivet med en pris for den ekstra ydelse, men som en helhedspris og det kan derfor være lidt svært (og måske komme an på hvem man spørger) hvad prisen bliver hvis man har brug for at kombinere ekstras.

Umiddelbart lyder 30 min. som en god oplevelse for dig. Hul i om man lige knepper fra start til slut, så kan man altid hyggesnakke lidt eller få/give lidt massage.

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.