Hop til indhold

Carolinas overraskelse đŸ”„đŸ˜ - Kbh

Featured Replies

Skrevet

Sidst jeg var sammen med Caro, sĂ„ spurgte hun om ikke vi skulle invitere Sianna med ind til leg og under hele seancen fortalte hun hvor frĂŠkt det ville vĂŠre hvis nu hun lige lĂ„ sammen med os og hvor lĂŠkkert det ville vĂŠre at se mig kneppe hende 😍

Jeg sagde til hende at det ikke ville ske og forklarede hvorfor... Hun sagde skuffet, men forstÄende: Det forstÄr jeg godt, men bort set fra det praktiske, ville det sÄ ikke vÊre frÊkt???

I dagene efter voksede tanken lidt i mig og jeg besluttede mig for at overraske hende med at Sianna bare pludselig kom og blandede sig midt i vores leg.

Det blev en af mine bedre ideer đŸ”„đŸ’‹đŸ˜

Jeg skrev en mail til Sianna, som hun aldrig svarede pÄ, sÄ jeg besluttede mig for at ringe ind torsdag og hÞre om jeg kunne fÄ lov til at snakke med hende...

Er det Refresh?!? Ja, hvem der? (Jeg kunne hþre det ikke var min yndlingstele). Det er Sianna! 😍

Det kunne ikke have passet bedre, sÄ vi fik planlagt det hele til lÞrdag kl. 11, hvor Caro og jeg fik 5 min. forspring, sÄ hun ikke anede urÄd.

Er du sunshine det var lĂŠkkert đŸ”„

Caro og jeg var faldet fuldstĂŠndig ned i hinanden pĂ„ de 5 minutter og lĂ„ i dybe kys og intens elskov, da Sianna pludselig hoppede op i sengen og med et kĂŠmpe smil sagde: ligger i bare der og er frĂŠkke sammen? 😍

Lige efter planen, blev Caro totalt overrasket og lyste op i et kĂŠmpe smil.

Derfra gik det stĂŠrkt! Masser af liderlige kys og de to vidunderlige kvinder havde hurtigt en plan for hvordan jeg skulle onduleres đŸ€Ș. Åh, nej... Jeg har ikke taget kondomer med ind, du plejer jo altid selv at have med! Jeg trak en hel pakke frem under puden og sagde: Tror du jeg er idiot??? 😎

Jeg tror vi fik brugt hele pakken, for der blev godt nok skiftet nogle gange.

Sianna bad pÊnt om jeg ikke nok ville kneppe hende, sÄ jeg lagde hende pÄ alle fire hen over Caro der lÄ pÄ ryggen, sÄ hun rigtig kunne nyde hende og sende mig frÊkke blikke.

Vi hĂžvlede rundt og havde det sjovt og det var ikke helt nemt at mĂŠrke hvor man selv sluttede og de begyndte. Liderlige kys imens man blev suttet eller kneppede den anden eller frĂŠkke trevejskys đŸ”„đŸ’‹

Pludselig sagde Sianna: Årh, ja, prĂžv lige at mĂŠrke! Hun trak min hĂ„nd sydover. Hun var plask hamrende vĂ„d og vi kyssede imens jeg havde fingrene dybt oppe i hende og pikken lĂŠkkert begravet i Caros frĂŠkke fisse.

Vi sluttede af med at Caro red min pik og Sianna mit ansigt og jeg blev bedt om at sprÞjte, sÄ de kunne se det imens jeg stadig havde Siannas klit i min mund.

Det blev sĂ„ voldsomt at telen bagefter spurgte om jeg var ok og sagde at det var lige fĂžr hun troede jeg rĂ„bte pĂ„ hjĂŠlp đŸ˜±

En oplevelse der varmt kan anbefales og som kommer til at sidde i kroppen et par dage đŸ„°

De kender og holder af hinanden, er vandt til at dele en mand og nyder det tydeligt.

Tak til to skþnne kvinder, for en oplevelse ud over det sédvanlige 💕

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/sianna/

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.