Hop til indhold
Gæst

Q45 Massør Randers

Recommended Posts

Gæst

Var forbi Q45 idag og kan tilslutte mig tidligerer anmeldelse af hende.. Helt igennem veludført proffessionel massage.. Hun giver sig tid, er grundig og kommer hele vejen rundt ved kroppen, at bare ligge på briksen og nyde velfærden langsom brede sig i kroppen mærkes ved hvert fingerstrøg... Svensk afslutning var prikken over I' et hvor det primære var massagen og det sekundære men ikke uvæsenlige afslutningen... Kan på det varmeste anbefale hende hvis man er ude efter seriøse massage og ikke oliepøl eller det ekstra...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne vi godt lige bruge et link og en pris... :oops:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun kan træffes via PB her. Søg på hende, hun svarer hurtigt tilbage og der får du også alle dine spørgsmål ang økonomi og service besvaret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

:ugeek: Utrolig med alle de forkortelser !!! Hvad er PB ?

Hun kan træffes via PB her. Søg på hende, hun svarer hurtigt tilbage og der får du også alle dine spørgsmål ang økonomi og service besvaret...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er adressen ?

Var forbi Q45 idag og kan tilslutte mig tidligerer anmeldelse af hende.. Helt igennem veludført proffessionel massage.. Hun giver sig tid, er grundig og kommer hele vejen rundt ved kroppen, at bare ligge på briksen og nyde velfærden langsom brede sig i kroppen mærkes ved hvert fingerstrøg... Svensk afslutning var prikken over I' et hvor det primære var massagen og det sekundære men ikke uvæsenlige afslutningen... Kan på det varmeste anbefale hende hvis man er ude efter seriøse massage og ikke oliepøl eller det ekstra...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er adressen ?

 

 

Adressen er Viborgvej i Randers og PB betyder personlig besked. (Kan sendes ved at trykke på konvolutten i øverste højre hjørne) :geek:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Men Viborgvej er lang, har du et nummer :-)

Adressen er Viborgvej i Randers og PB betyder personlig besked. (Kan sendes ved at trykke på konvolutten i øverste højre hjørne) :geek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Men Viborgvej er lang, har du et nummer :smile:

 

Nej, det vil jeg ikke oplyse, du må få det ved at skrive en PB til hende...

Redigeret af Ratata
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og hvad skal man så skrive ved modtager............???

Nej, det vil jeg ikke oplyse, du må få det ved at skrive en PB til hende...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og hvad skal man så skrive ved modtager............???

 

 

Du skal skrive: Q 45 Massoer Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun Thai kvinde, siden hun står under anmeldelser af thaiklinikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun Thai kvinde, siden hun står under anmeldelser af thaiklinikker

 

Det er sikkert fordi hendes koncept minder om thaiklinikker. Massage + happy end.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polledreng

Jeg besøgte Q i dag. Det var en super oplevelse, eminent massage og en hyggelig snak.

 

1 1/2 times afslapning og nydelse, den kvinde ved hvad massage er!

 

Afslutning var et knus, (der skal jo være noget at glæde sig til) kommer snart igen - super flotte lokaler, rene og indbydende.

 

:-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster

Bedre sent en aldrig :)

For ca en måned siden var til min tur til at besøge denne fantastisk skønne kvinde..

Jeg har et problem inden jeg ankom = skyhøje forventninger pga de gode anmeldelser her :P

Men hun levede helt op til det hele.. Glad og tilfreds? Ja det tror jeg nok jeg er..

Glæder mig allerede til næste gang.. TAK ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos den søde og dejlige pige l dag

Fik en fantastisk god massage hun er bare super til at finde de ømme steder og få dem masseret godt i gennem

og da hun kom til benene var det med dejlig kæle ri under vejs

Og til sidst en fantastisk afslutning det var bare super godt

Tak til q45 for en dejlig stund   

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 21 timer siden:

Var på besøg hos den søde og dejlige pige l dag

Fik en fantastisk god massage hun er bare super til at finde de ømme steder og få dem masseret godt i gennem

og da hun kom til benene var det med dejlig kæle ri under vejs

Og til sidst en fantastisk afslutning det var bare super godt

Tak til q45 for en dejlig stund   

 

Ja, Q45 er en rigtig sød og dejlig pige, som kan sit kram. Og ganske rigtigt, hun forstår at komme lidt ud af kurs med sine dejlige hænder og fingre, når hun masserer bentøjet.:-D

Desuden er hun altid garant for en rigtig dejlig afslutning, hvor man også både kan røre og beskue hendes smukke krop;)

Jeg har besøgt hende adskillige gange og forsøger at aftale endnu et besøg i næste uge.

Kan varmt anbefale denne smukke og venlige voksne kvinde:-D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jønke skrev, den 23. maj 2014 at 20:17:

:ugeek: Utrolig med alle de forkortelser !!! Hvad er PB ?

 

PB forkortelse af privat besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...