Hop til indhold

Smækker lækker Lorena i Bårse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/412250

Besøgte denne vildt lækre latina i går. Jeg havde bestilt en halv time til 1000 kr, og det var alle pengene værd.

Blev mødt i døren med med smil og kys, hvorefter hun mærkede efter om sjoveren var optur (Det var den)

Oppe på værelset startede hun med dans og afklædning, hvorefter hun lod min pik gnide mellem hendes balder, hvilket var skide frækt.

Pikken blev lige rengjort, selvom jeg havde været i bad hjemmefra. Så var hun ellers klar til deepthroat og spyt på pikken. Ned på sengen, hvor hun ønskede at jeg slikkede hende via facesitting. Over i en 69er, som til sidst blev udført liggende på siden, mens jeg lavede facefuck på hende.

Vi kneppede i flere stillinger, hvor hun med små klynk bad mig kneppe hende hårdere.

Jeg suttede af med at spille den af, mens hun legede med sin fisse, indtil jeg kom ud over hendes bryster.

Havde jeg haft mere tid og skulle hun ikke ha været en tur ind til Præstø og handle, var det nok blevet til endnu mere.

Stedet: 5/10

Sex: 10/10

Pigen: 10/10

Lorena er som skrevet i titlen smækker lækker på alle måder. Hun er KLART et besøg værd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.