Hop til indhold

Enetime med Pink Peach - Nørrebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i solariet med hende, hvilket var for kort tid til alt hvad jeg havde lyst til at lave med hende. Og jeg har været til gb hos hende, hvilket drejede sig mere om hende end om mig. Så nu skulle det være mig som var i fokus.

Et glædeligt gensyn, kys og kram til velkomst. Indledende kys og kæleri. Ret hurtigt får vi smidt det meste af tøjet og hun kommer ned på knæ for at fokusere på lillemanden. Dejligt dybt blowjob, hun giver ham hendes fulde opmærksomhed, han kvitterer med at rejse sig til fuld styrke, hun fortsætter sutteriet, deepthroat kan hun også, næsen helt ind til min mave. Wow, det er bare dejligt.

Det sidste af tøjet ryger ned på gulvet, mere oralt, hende liggende på ryggen på sengen, jeg stående så lillemanden kan køre ind og ud af hendes mund/hals. Det er hun bare god til. Og hvor ser det fantastisk ud, når lillemanden glider helt ind og hendes hals buler ud.

Mens jeg har haft lillemanden langt nede i halsen på hende har hun kørt sig selv varm med sin vibrator. Så videre med mere blow og sidenhen sex. Hun er godt oppe at køre og bliver mere og mere rød i hovedet, det er utroligt ophidsende at se og høre på. Og hun kan bare tage imod, jeg kører skiftevis hårdt, dybt og hurtigt og ind imellem alle tre. Først runde ender her, udløsning i kondomet dybt oppe i hende. Hun var pænt rød i hovedet og højlydt, men jeg tror at jeg snød hende for turen over toppen.

Lidt luft, en tår vand og pillow talk inden anden runde. Hun sutter lillemanden op. Tredje hul, hun om i doggy, lillemanden smurt ind, langsomt holder jeg ham mod stjernen og fører ham ind. Hun er stram, men ind det kommer han. Årh, at mærke hendes stramme røvhul om lillemanden. Det tænder os begge, så hastigt videre til en ordentlig omgang røvpuling. Hun med vibratoren på klitten, jeg med et fast greb om hofterne, vi finder rytmen og så går det ellers løs. Hårdt, hurtigt og dybt. Hun tager bare imod, det er vildt det her. 

Cow girl, så jeg kan få godt fat i hendes bryster, store bløde naturlige er de, lækkert. Cow girl er godt for mig og jeg skal arbejde mindre end i de andre stillinger vi har været igennem, men det er tydeligt at hun er mere til at blive styret med sikker og hård hånd og tage imod end at skulle sætte tempoet. 

Så hende om på ryggen, og jeg overtager styringen. Analt i missionæren, hun er tændt så det er bare at stikke lillemanden ind, og han går helt i bund. God stilling, jeg kan se hendes ophidselse, der kan kysses, jeg kan nå brysterne. Benene i vejret og jeg kører løs til fælles fornøjelse og ophidselse. Hun kommer, jeg kommer. Wow, sjældent at møde en kvinde som bare sådan kan tage imod i alle huller. 

Med risiko for at gentage mig selv, Pink Peach er direkte rå sex. Og jeg er fan.

Jeg har forkælet mig selv ved at tilføje video optagelser, dem kommer jeg til at se og spille pik til mere end en gang. Det er sikkert.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet

Tak for god beretning…

Hvor meget koster sådan en seance og hvor foregik den? Hos hende, I solcenter eller på et hotel/privat?

Skrevet
profun skrev, for 40 minutter siden:

Tak for god beretning…

Hvor meget koster sådan en seance og hvor foregik den? Hos hende, I solcenter eller på et hotel/privat?

Alle dine svar står i profilen hvis du gider kigge på den

Skrevet

Tusind tak for den fine anmeldelse

jeg tænder faktisk ret meget på at blive holdt hen, så jeg synes det var ret frækt du ikke lod mig komme så tidligt 😜

Det var en virkelig fræk og lækker time, med god røvpuling og throatfuck som tænder mig 🔥🤤 jeg var også meget tilfreds 😜☺️

Skrevet

Ah ok beklager….

Massage-testeren skrev, for 41 minutter siden:

Alle dine svar står i profilen hvis du gider kigge på den

Skrevet
  • Author
profun skrev, for 1 time siden:

Jeg havde valgt 1 time med den mellemhårde pakke og video. Så 2400+500.

Vi mødtes på det sted hun har på Nørrebro.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.