Hop til indhold

Lady Shannie

Featured Replies

Skrevet

Hejsa alle sammen

Jeg har været på besøg hos Lady Shannie tæt på Hobro og på hendes dejlige landsted, hvor mange af mine kinks kan gå i opfyldelse, jeg startede med at skrive til Lady, må hellere skrive ordentligt, ellers bøder jeg for det næste gang, vi havde en fantastisk kommunikation frem og tilbage, hun var lydhør over mine ønsker, især når det var første gang at jeg mødte hende, det er altid specielt at møde mistress 1. gang, er man et match osv. men det var vi heldigvis.

jeg kører via den lange grusvej for at komme frem til et lille hyggehus, som viser sig at være hendes helt egen space, hvor hun har indrette en lille gård med hvad hun nu ønsker, jeg tænker at alt kan lade sige gøre, kun din fantasi sætter grænser, jeg har noget med dametøj, og da jeg ankommer bliver jeg "udspurgt" hvem jeg var osv. jeg var fra da jeg ankom til jeg drog afsted som jeg ønskede det, var jeg bare en pige i hendes verden, jeg kommer aldrig ind på hvad der gjorde det specielt for mig, men tro mig, hun kan et eller andet, hun formåede mig at komme flere dage i træk, og det er der ikke mange kvinder der kan gøre det.

https://annoncelight.dk/showad/411877https://annoncelight.dk/showad/411877

• 2 weeks later...
Skrevet

hej chrisser

jeg kan kun give dig ret shanniE er en dygtig mistress og er meget go til at lytte til hvad ens tanker/ideer er . og gude smuk er hun også . smiller tror der er godt at stedet er for enden af grusvejen og pakket ind i træer ..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.