Hop til indhold

Gravid GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger ofte på ord indeholdende "mælk" og "gravid" og jeg er helt sikker på at den annonce med de to kvinder har poppet op hos mig under søgning tidligere. Mener det måske er flere måneder siden end 5. Så må jo så være en anden end Alberte. Hmm... kan nogen opklare lidt her?

Skrevet
  • Author

Det er først nu jeg ser at Alberte er gravid i 5. måned. Så den må være god nok.

-Har du så held med at finde nogle gravide?

Skrevet
frddblk skrev, for 4 minutter siden:

Jeg søger ofte på ord indeholdende "mælk" og "gravid" og jeg er helt sikker på at den annonce med de to kvinder har poppet op hos mig under søgning tidligere. Mener det måske er flere måneder siden end 5. Så må jo så være en anden end Alberte. Hmm... kan nogen opklare lidt her?

Hejsa med jer.

Jeg mener Alberte fødte i december, så hvis hun er gravid i 5 måned, har hun været hurtig.

Men det er to skønne piger - gravid eller ej , så bare afsted med jer

Knus

Skrevet
Servciesboy skrev, for 11 minutter siden:

Hejsa med jer.

Jeg mener Alberte fødte i december, så hvis hun er gravid i 5 måned, har hun været hurtig.

Men det er to skønne piger - gravid eller ej , så bare afsted med jer

Knus

Sophie har været gravid et par gange , senest sidste år engang ..

Har aldrig set at Alberte har annonceret med at være gravid …

Skrevet
Vendelboen skrev, for 13 minutter siden:

Sophie har været gravid et par gange , senest sidste år engang ..

Har aldrig set at Alberte har annonceret med at være gravid …

Ja sludder, det var Sophia jeg mente , og det var hende der fødte i december, men de er et par lækre tøser begge to, og god service

Skrevet
  • Author

Er der nogen der fik besøgt Alberte og Sophie i dag?

Er der nogen der kender andre gravide?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.