Hop til indhold

Lunderskov Rast.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg var igår en tur forbi Lunderskov rast. Omkring kl. 13:00

Der gik et par udlændinge rundt og tog billeder af billernes nummerplade mm. Er der nogen der har oplevet lign? Skal man være nervøs for noget?

Skrevet

Hej Vilses 😊

Ja, - det er da ikke hver dag den slags sker, så virker mistænkelig.

Biler der blev fotograferet var de med udenlandske eller DK nummerplader??

Hvordan så du tydeligt at det var udlændinge ? - etnicitet eller andet karakteristisk ? - og hvad kørte de i også med udenlandske nummerplader ?

Hvis det hele var udenlandsk havde jeg ringet til politiet!!! - og hvis muligt i smug have taget et par billeder af nummerplader + personer til politiet

For år tilbage var jeg på vej til Tyskland og næsten ned ved grænse blev ALLE personbiler på E45 gennet ind på en rasteplads. Inde på rastepladsen blev alle DK biler straks ledt til venstre - kørekort kontrolleret - have en god dag og god tur -alle DK biler ud på E45 igen. Til højre meget mere alvorligt alle udenlandske ind i P-båsene og så blev de ellers "skilt ad og endevendt" ?? - - - evt. tyvekoster på vej ud af DK

Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.