Hop til indhold

Super massage mv - Skive

Featured Replies

Skrevet

Så gik den ikke længere, og jeg måtte lige en tur fordi pigen her onsdag.

https://annoncelight.dk/showad/456602

Linda er med garanti ikke det rigtige navn, men alt i alt var den en rigtig fin oplevelse.

Bestilte 45 min FP - og det fik jeg godt og vel. Hun kan virkelig bruge sine hænder, og det var en dejlig massage.

Efterfølgende blow - holy - det var en ren vacuum-maskine, og var hun fortsat meget længere, så var besøget blevet afkortet en del. 🤪

Men dejlig pige, som ikke er berøringsangst - og dejlige naturlige (krammeglade) bryster.

Kan besøges ikke langt fra Vandtårnet i Skive :)

Skrevet
sunny skrev, for 7 timer siden:

Så gik den ikke længere, og jeg måtte lige en tur fordi pigen her onsdag.

https://annoncelight.dk/showad/456602

Linda er med garanti ikke det rigtige navn, men alt i alt var den en rigtig fin oplevelse.

Bestilte 45 min FP - og det fik jeg godt og vel. Hun kan virkelig bruge sine hænder, og det var en dejlig massage.

Efterfølgende blow - holy - det var en ren vacuum-maskine, og var hun fortsat meget længere, så var besøget blevet afkortet en del. 🤪

Men dejlig pige, som ikke er berøringsangst - og dejlige naturlige (krammeglade) bryster.

Kan besøges ikke langt fra Vandtårnet i Skive :)

hey.. ved du om der er flere i huset ? det er et gråt hus, ikke ?

Redigeret af yxes

Skrevet
  • Author
yxes skrev, for 8 timer siden:

hey.. ved du om der er flere i huset ? det er et gråt hus, ikke ?

Jeps - meget gråt - og jo, jeg så en anden pige der også :)

Skrevet
sunny skrev, for 1 time siden:

Jeps - meget gråt - og jo, jeg så en anden pige der også :)

Er det diskret at besøge og parkere ved?

Skrevet
  • Author
Gufguf skrev, for 4 minutter siden:

Er det diskret at besøge og parkere ved?

Jeg vil sige først efter kl 17 - så er der vist ingen på matriklen

Skrevet

He, ja det er jo liiiige over for en butik, og jeg ved at de , både fra pakkebord og deres disk kan se lige over på døren..

Det var 200 % derfor jeg ikke skulle derud.

Havde ellers skrevet med hende den anden i huset... Hun er vold lækker, men det var udelukkende derfor jeg ikke skulle på besøg

Skrevet

Nu er der bla. en der spørger om stedet er diskret, og derfor syntes jeg at jeg vil dele dette..

LIGE over for indgangen ligger der en Butik / online lager. De har 2 kameraer siddende lige over døren. Længere henne sidder der et, og ja der sidder også et på huset de holder til i.

du kan IKKE nærme dig huset overhovedet uden at blive " set " af et kamera. Jeg ved også at der er bevægelses sensor på , ihvert fald de 3 af dem, Folk kan selv tænke sig til den " Thø hø " stemning er er når de Motion optagelser bliver set. Jeg vil også næsten garantere at optagelserne ikke bliver brugt til noget offentliggørelse, udelukkende som, ja overvågning til deres butik, og til de der Thø hø, hey se ham ..

Der er jo masser der er fuldstændig ligeglade med at blive filmet og set gå ind sådanne steder, meeeeen der er også mange, der af EN eller anden grund ville være ked af det, og det er til dem jeg skriver det.

Ved ikke om i syntes sådan en advarsel / oplysning er for meget og over hvad man " kan " men så sletter jeg det bare igen

Skrevet
yxes skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/443763

og jeg syntes hun er en rigtig " Haps " at se på

Jeg ved ikke om jeg turde tro på billederne.

Hun gik også under navnet Nutty, og der stemte billederne ikke. Eller også var de bare af ældre dato.

Pigen var dog sød og gav god service 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.