Hop til indhold

Erfaringer hos Royal thaimassage i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har nogle anmeldelser / info om stedet ? Meget begrænset hvad jeg har kunne finde i søgefeltet her

Jeg har hørt man kunne få alt der, men ringede til hende i går, og der lagde hun en del vægt på de har helt grønne... KUN massage, ingen ekstra.

Er det noget andet når man ligger der eller ? Nogle virker lidt " skræmte " over at sige for meget i tlf.

Skrevet

Hvis de ikke vil have det offentlig, skal det vel ikke skrives her

Skrevet
  • Author
yannye skrev, for 13 timer siden:

Hvis de ikke vil have det offentlig, skal det vel ikke skrives her

Ved ikke helt om du ved / forstår hvordan den branche fungerer men mange vil ikke skrive det på skrift eller fortælle det i tlf. det KUNNE jo være skat, politi osv. men at de gerne fortæller om det når man er på briksen.. Det er nu en engang disse oplysninger vi bla. deler på denne side, og du kan nok finde 1000 post om det og det sted er grønt eller ej..

Så tænker du skal revidere din opfattelse en smule

Skrevet
  • Author
Julemand79 skrev, for 12 timer siden:

nogen link

Følte / føler ikke et Link er relevant for mit spørgsmål... Jeg henvender mig til folk der ved noget om stedet, så kan folk svare, ved de hvem det er osv. Jeg har skrevet det fulde navn på stedet, så KAN man selv finde deres info, både her under søge feltet og på nettet..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.