Hop til indhold

Sexy Viki tilbage i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Efter lang tids fravær, så jeg Viki var tilbage i Esbjerg. Fik skrevet til og aftalte en tid.

Hun anviste mig en adresse i centrum, hvor hun har været før. Nemt at finte, 2. sal, ingen elevator. Mine lunger klarede turen derop, sikkert forventningen og liderlighedens skyld.

Hun åbnede døren i en sort latexsag, frækt. Stort smil fra os begge, gensynsglæden var der. Jeg blev budt noget at drikke. Mens vi sad ned på sengen, talte vi om hvordan vi hver i sær havde det. Jeg blev tilbudt et bad, hvilket jeg takkede ja til. Da jeg kom ind i værelset, lå hun på sengen og smilede til mig. Jeg lagde mig ved siden af hende og vi kælede, uden snak, det var dejligt.

Vi kyssede lidt og jeg bevægede mig ned mellem hendes ben. Hun er glad for at blive slikket, så hun fik den store tur. Efter et stykke tid, kælede vi videre. Hun fandt pikken, godt stiv og legede lidt med den. Efter et stykke tid, suttede hun mig godt og grundigt, hvor fedt og tiltrængt.

Jeg er ikke vild med kondom, så kneppede hende ikke. Vi lagde os i en 69, hvor hun satte fissen over min mund og bad mig slikke hende, ja tak!

Hun ved jeg elsker at komme på hendes bryster og hun bad mig stille mig ved sengen, mens hun sad på kanten. Hun tog min stive pik i munden og suttede mig. Hun kiggede op på mig imens, pisse frækt. Hun bad mig så spille min pik, mens hun legede med mine brystvorter. Hun bad mig komme på hendes bryster. "Give me your cum"

Der gik ikke lang tid og jeg kom med en stor ladning. Hun legede lidt med det og spurgte om jeg var ok. Det var jeg i den grad :). Hun bad mig tørre hendes bryster af for min sperm. Hun tørrede min pik.

Vi gav hinanden er knus og fik tøj på. En time går hurtigt i super selskab.

Viki er en super sød kvinde, en god personlighed. Hun er kraftig, uden at være stor. Store naturlige bryster.

Ved ikke hvor længe hun bliver, glemte at spørge.

https://annoncelight.dk/showad/456792

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.