Hop til indhold

Lady Hera

Featured Replies

Skrevet

Endelig kunne Lady Heras og min kalendere passe sammen. Det er længe siden jeg bemærkede Lady Hera's annonce på AL, har læst nogle anmeldelser af hende, men også ud fra den måde hun præsenterer sig selv, har jeg tænkt at vi ville være et godt match, særligt har jeg bemærket at Lady Hera gerne blander det dominerende med det blide. (Jeg har aldrig forstået, at en domina ikke kan have sex med sin slave, hvis det er det hun har lyst til).

Efter udveksling af en del e-mails, Lady Hera har en stor tålmodighed, som for en stor del dejede sig om at kortlægge vores lyster og finder fælles mængden, var vi noget frem til en lang menu liste som Lady Hera kunne vælge fra, det er vigtigt for mig at legen er baseret på gensidig lyst og dominaen styre ud fra hendes lyster og ellers lade legen have sin egen dynamik.

Da vi mødets fik jeg et stort kram, tror vi begge efter alle vores e-mail følte at vi kendte hinanden godt og snakken gik, vi talte om os, BDSM miljøet og enkelt fælles bekendte, for mit vedkommende var der kemi, tryghed og tillide med det samme.

Stedet i Asferg er ikke just et BDSM sted, men BDSM kan leges uden kors og gabestok, gynækolog bænk og andet. Lady Hera har et udvalg af piske jeg ikke har set magen til noget sted i DK, alverdens andet legetøj, der mangler ikke noget sammenlignet med de bedst udstyret BDSM studier i Danmark. Desværre giver stedet i Asferg ikke plads til de lange og flotte håndlavede single tails men udvalget er stor også af kortere piske, men fremover vil Lady Hera også være at træffe i Herlev hvor der en rigelig plads selv til de længste af piskene.

Efter en hurtig skyller under bruseren og retur til legerummet, faldt jeg på knæ for Lady Hera, kyssede hendes fødder og legen var i gang.

Lady Hera havde klædt om til en sort kimono, som ikke skjulte meget af hendes smukke krop med de mest vidunderlige bryster som har fået passende hjælp.

At beskrive seance i detailer vil blive langt, kedeligt og jeg vil have glemt en del, men manchetter, piske, padles, brystklemmer, nåle, medicinske staples, sounds med og uden vibrator, analvibrator, strøm og meget andet indgik i legen. Undervejs kælede og bed (det gjorde f... ondt) Lady Hera samt gav BJ, jeg fik lov at mærke hendes smukke krop, kysse hendes vidunderlige bryster, og hendes rislende urin over mig.

Min lille mand kunne ikke stå for al den opmærksomhed og på trods af at jeg ikke have fået lov gennem rystedes min krop af en kraftig udløsning, men det er Lady Hera som bestemmer hvornår legen er slut, så hun fortsatte til hun synes jeg var blevet pint nok, at legen ikke stopper fordi slaven har fået udløsning giver magt fordelingen en ny dimension.

Det kan vist ikke skjules at jeg er meget begejstret for Lady Hera som menneske og som domina og det bekræftes af at jeg allerede har en aftale med hende på lørdag i Herlev.

For at jeg ikke skal få gode ideer før lørdag har Lady Hera monteret et pikbur på mig, som hun selvfølgelig har nøglen til

https://annoncelight.dk/showad/317679

Redigeret af LystTilSM

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.