Hop til indhold

Barbie i Vojens

Featured Replies

Skrevet

Fik pludselig lyst til at mærke en kvinde, valget faldt på Barbie i Vojens.

https://www.vojensdream.com/general-8

Et hurtig opkald og en halv time, var booket.

Bliver taget vel imod af teledamen, der byder på en flaske vand. Kort efter kommer Barbie ind, ved første øjekast lidt skuffet over at lyse hår ikke var helt så lys som på billederne.

Men hendes udstråling opvejede det til fulde.😃

Havde et ønske om pirringsbondage, altså været fikseret på sengen, der var også fine lædermanchetter til armene i kæder der gav en fin lyd, da de blev trukket op. Men de kunne ikke strammes, så selv om man lå i kæder, kunne man nemt nå Barbie's lækker baller med hånden, lidt øv, da noget af legen for mig er at det kan man ikke selv om lysten er der.

Barbie var rigtig god til at pirre med finger og læber, da jeg var blevet godt stiv, spurgte hun om jeg ville have sex med hende, kunne jo ikke sige andet end ja. Hun gav en godt blow, inden hun løsnede mine arme og spurgte om, at jeg ville tage hende bagfra, kneppede hende det bedste jeg havde lært og kom i en god orgasme, da urets viser var nået ned på 27, så fuld opmærksomhed i hele den halve time )

Mens jeg fik tøjet på, vimsede hun rundt, var opmærksom med smalltalk.

Fik en stor krammer inden vi forlod rummet og igen da hun lukkede mig ud, dejligt.

Kommer helt sikker igen ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.