Hop til indhold

Sabina Swedish88 - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej, har lige besøgt Sabina på et hotel i Aalborg og det var virkelig en fræk og lækker oplevelse. Det er kun min anden gang sammen med en ladyboy, så jeg er stort set nybegynder på den front.

Link: https://annoncelight.dk/showad/404601

Vil starte med at sige at kommunikationen på WhatsApp fungere rigtig godt og vi fik hurtigt og nemt lavet en aftale på en halv time. Jeg ankommer til hotellet og får at vide at jeg skal tage elevatoren til 4. Sal. Det gør jeg og kommer op til en dør som man skal bruge et kort til, og der kommer hun så og henter mig. Jeg synes faktisk at det er en ok diskret måde at blive hentet på, da der ikke var andre en mig der.