Hop til indhold

Sabina Swedish88 - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej, har lige besøgt Sabina på et hotel i Aalborg og det var virkelig en fræk og lækker oplevelse. Det er kun min anden gang sammen med en ladyboy, så jeg er stort set nybegynder på den front.

Link: https://annoncelight.dk/showad/404601

Vil starte med at sige at kommunikationen på WhatsApp fungere rigtig godt og vi fik hurtigt og nemt lavet en aftale på en halv time. Jeg ankommer til hotellet og får at vide at jeg skal tage elevatoren til 4. Sal. Det gør jeg og kommer op til en dør som man skal bruge et kort til, og der kommer hun så og henter mig. Jeg synes faktisk at det er en ok diskret måde at blive hentet på, da der ikke var andre en mig der.

Nå hun henter mig og vi går hen på værelset, hvor jeg rigtig kan se hende. Hun er virkelig pæn og feminin, så hendes udseende tændte mig allerede der. Jeg betalte og smed tøjet hvilket hun også gjorde, hvorefter vi lagde os på sengen gik igang med at kæle og nusse lidt. Jeg var virkelig super tændt og vi kyssede en lille smule, ikke dybe kys, men små kys på læberne. Jeg kunne måske godt have ønsket mig lidt dybere kys, men det ødelagde dog ikke noget for mig. Nå men hun satte sig ovenpå mig og begyndte og slide hende pik, nosser og røv henover min pik, som nu var mega hård og klar. Så fik jeg lov til at sutte lidt på hende pik, hvilket var min aller første gang med en pik i min mund. Det var rigtig frækt og hendes pik er ikke så stor men den er dejlig og lækker at sutte på. Det blev så tid til at jeg skulle kneppe hende og hun satte sig ovenpå mig og begyndte at kneppe min knaldhårde pik. Hold kæft en dejlig stram og lækker røv at trænge op i, og vi knepper i en del forskellige stillinger, hvor hun tag rigtig godt imod i dem alle. Til sidst kom jeg i en virkelig stor og intens orgasme, som jeg faktisk var overrasket over var så intens for mig, men det var nok fordi jeg virkelig bare var tændt. Så lagde vi lige kort og småsnakkede lidt, hvilket ikke var noget problem, da hun snakker fint engelsk. Jeg fik tøj på og hilste farvel, for derefter at smutte diskret afsted.

Så jeg kan varmt anbefale at besøge Sabina, uanset om man er erfaren eller nybegynder som mig. Hun er vist en dag mere i Aalborg og skulle vist til Aarhus bagefter. Så i kan roligt besøge hende nu hvor hun er herover i Jylland, hvilket ikke sker ret tit. Men jeg er virkelig glad for at jeg fik hende besøgt, da jeg tit har læst anmeldelserne af hende fra København og ønsket mig at møde hende, hvilket så endelig lykkedes idag, og det er nok ikke sidste gang, hvis ellers hun kommer her til Jylland igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.