Hop til indhold

Jackpot hos Viktoria i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Efter at jeg ikke rigtig kunne komme i kontakt med andre gode anmeldte kvinder i Esbjerg, var der et eller andet der tiltrak mig denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/457478

Viktoria hedder hun og det var en sublim fornøjelse.

Holder til lidt nord for Esbjerg på hovedvejen mod Varde. Fin dialog på sms og dejlig naturlig modtagelse.
Hun modtog mig i et løs hængende trøje og shorts, men jeg kunne allerede da se, at hun var en virkelig lægger petit kvinde, måske endda mere slank end billederne, som dog helt sikkert er af hende.
For da hun var sig undskyldt i et par minutter kom hun retur i lækker lingeri, hvor jeg straks blev begejstret for hvad jeg så.

Havde bestilt en ½ time for 1.000 kr. men var faktisk lidt i tvivl om, hvad det indeholdt, men det var en fantastisk omgang.
Dejlige dybe kys, som hun selv søgte. Jeg måtte give hende finger, slikke hende og hun foreslog selv en 69, hvor hun uden opfordring gav øko blow.

Sex i par forskellige stillinger inden jeg ikke kunne holde mig tilbage.

Alt i alt en virkelig god og nærværende oplevelse, som kalder på en gentagelse.

Hun har været i Holstebro før, men første gang i Esbjerg. Skulle vist hjem i morgen på 2 dages visit i Polen, men vil så komme retur til Esbjerg.

Hun fortalte, at mange spurgte indtil om hun var ægte. Det kan jeg så bekræfte til fulde. Håber I vil behandle hende ordentlig, så hun bliver ved med at vende retur.

Ps. Jeg var så glad for oplevelsen, at jeg selv nævnte for hende, at jeg vil lave denne anmeldelse og hun burde linke til den for at få mere troværdighed i forhold til billeder osv.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.