Hop til indhold

Rinda i Odense

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Rinda i Odense, tæt på zoo

https://annoncelight.dk/showad/457658

Billederne synes jeg er lidt langt fra virkeligheden. Der skal tillægges moms og afgifter, da hun både ser ældre ud og er 10-15kg større end billederne angiver. Men når det er sagt, er hun skam sød og venlig, og vil gerne give en god service. Hun giver gerne lidt rimming, som jeg stoppede hende i, da det ikke er min favorit. Hun giver også et godt dybt blæs. Det eneste minus er, at hun lægger papir klar til CIM og allerede der, ved man desværre hvad det betyder. Søger stadig en som giver et rigtig godt og dybt blæs, men som ikke stopper, før man er helt tømt.

Hun er som sagt meget sød og service minded, men man skal ikke forvente at man møder billederne.

Cim var inkluderet i standard prisen.

Det bliver nok ikke til gentagelse, da det som nævnt ikke opfyldte mine behov, men der er sikkert andre som vil nyde godt af hendes service, hvis man har andre behov.

Skrevet

Det der med de ekstra kilo, fik mig til at booke tid hos Rinda. Efter min mening er hun super dejlig, fyldig røv, for en thai, og bryster, som hun nyder, bliver kysset og krammet.

Hun er ikke tyk, men lidt buttet.

Hendes søde og imødekommende væsen gør det sidste positive indtryk, og hun er et sikkert genvalg for mig🥰

Skrevet
Langesen skrev, for 1 time siden:

Det der med de ekstra kilo, fik mig til at booke tid hos Rinda. Efter min mening er hun super dejlig, fyldig røv, for en thai, og bryster, som hun nyder, bliver kysset og krammet.

Hun er ikke tyk, men lidt buttet.

Hendes søde og imødekommende væsen gør det sidste positive indtryk, og hun er et sikkert genvalg for mig🥰

Jeg er fuldstændig enig Langesen, jeg har besøgt Rinda rigtig mange gange da hun var i Hjørring, hun er en dejlig skøn, positivt væsen med fokus på kunden får en god oplevelse :)

Så hvis fynboerne bliver træt af hende, så send hende endelig nordpå igen 😄

Skrevet

Men konklusionen må vel så være, at os som ikke kender hende, og tror vi vil møde hende på billederne, vi bliver vildt skuffet.

Derfor kan hun jo godt give en god behandling, jeg hader dog når de slet ikke ligner billeder.

Så godt tilfreds med at hun først svarede på min besked 4 dage senere, ellers var jeg endt i fælden.

Skrevet

Og konklusionen må vel så også være: Lad være med at fokusere på de billeder, da bare den måde billederne kan være taget på, kan give et helt forkert indtryk af pigen. Mød hende i stedet med positivt sind, og giv det en chance 😊

Skrevet
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Og konklusionen må vel så også være: Lad være med at fokusere på de billeder, da bare den måde billederne kan være taget på, kan give et helt forkert indtryk af pigen. Mød hende i stedet med positivt sind, og giv det en chance 😊

Så kunne jeg lige så godt besøge dem som ikke havde billeder på annoncen, og det har jeg ikke prøvet endnu. Vil gerne vide ca. hvordan pigen ser ud.

Det er ikke fordi de skal være tynde eller unge, men jeg vil gerne selv vælge på dagen, hvad jeg har lyst til af pigen.

Slut herfra

Redigeret af Mr1time

Skrevet

Ikke fordi billeder er det afgørende -nogen gange er det dog dem der tænder i første omgang -forventningerne er dog ret lave -så kan man jo kun blive glædeligt overrasket. I thaiverden -er tingende ikke(sjældent) som de måske ser ud -når man først er på stedet;-) Ligesom når man ringer og aftaler/booker en tid -også siger de "vi ses" -"gør vi det?" har jeg nogen gange spurgt telefondamen om. Annoncerne kan/er tit misvisende på den ene eller anden måde.

Anbefalingerne fra det Nordjyske lyder til gengæld som om hun er værd, at kører efter;-) Men igen smag, og behag kan være meget forskellige. Man kan jo altid gå igen -hvis det slet ikke er noget, man kan have med at gøre;-)

Skrevet

Uanset hvad er retvisende billeder i min optik det bedste for begge parter. Det er træls som gæst og der må også være træls for damen, når det første indtryk/møde skæmmes af skuffelse over udseende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.