Hop til indhold

Min lille asiatiske veninde vil gerne prøve gangbang

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen
Jeg har en skøn lille asiatisk veninde på 19 år som er i sin fase hvor hun gerne vil prøve grænser af og udforske dette univers med hardcore gangbang.

Hun har bedt mig om at sætte det hele op, men sagen er at jeg aldrig har gjort det før...

Vi vil også rigtig gerne tjene nogle penge på det, så mit spørgsmål er, hvor meget tror I vi kan forlange at tage pr mand? Vi regner med højst 4-5 mænd til hendes gangbang

Skrevet

Hej.

Jeg har arrangeret lidt gb (uden betaling) og kan anbefale at benytte “legelejligheden” på Frederiksberg, hvis ikke du selv har lokationen. Så er du fri for at tænke på naboer

Sørg for bliv enig med din veninde om forventninger og grænser, og være meget tydelig omkring dem i annoncen.

Beskriv tydeligt hvilken type deltagere du/I ønsker, og brug tid på en grundig screeningsproces. GB er en “holdsport” og sætte det rigtige hold, giver den beste stemning og sikrer en god oplevelser for dig, for deltagerne og din veninde

Det er god stil at have lidt vand eller sodavand til jeres gæster, så de kan samle kræfter under pauser 😅

Lav en anonymiseret Gmail til kontakten med deltagerne og forvent tosser der melder sig til uden at dukke op. (Ha en reserveliste, eller inviter et par stykker mere en du/I ønsker)

Afhængig af hvad pigen ønsker at tilbyde, hvor lang tid, tænker jeg I kan tage fra 12-1500,- pr deltager.

Har du brug for flere input er du velkommen til at skrive.

Redigeret af Kinky mand i suit
Yderligere information.

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 17 minutter siden:

Hej allesammen
Jeg har en skøn lille asiatisk veninde på 19 år som er i sin fase hvor hun gerne vil prøve grænser af og udforske dette univers med hardcore gangbang.

Hun har bedt mig om at sætte det hele op, men sagen er at jeg aldrig har gjort det før...

Vi vil også rigtig gerne tjene nogle penge på det, så mit spørgsmål er, hvor meget tror I vi kan forlange at tage pr mand? Vi regner med højst 4-5 mænd til hendes gangbang

Hejsa hvorfor kigger du ikke under sexevents og allerede afholdte sexevents her på siden. Der kan du sagtens finde den information du leder efter.

Så kan du/I også lettere samlinge med ydelser/længe osv :)

Skrevet
  • Author
akata21 skrev, Lige nu:

Hejsa hvorfor kigger du ikke under sexevents og allerede afholdte sexevents her på siden. Der kan du sagtens finde den information du leder efter.

Så kan du/I også lettere samlinge med ydelser/længe osv :)

Det faktisk ikke en dårlig idé! Jeg er ny på siden og fik den henvist af en anden fra scor, men ja det vil jeg da lige tage et kig på

Skrevet

Derfor skal han sætte det op for pigen, og ikke for sig selv. Hvis han kun hjælper med arrangementet og ikke selv har økonomiske interesser, er det ikke rufferi.

Skrevet
  • Author
ABCDE skrev, for 12 minutter siden:

Rufferi er ulovligt.

Jeg skal blot hjælpe med at finde mænd og sætte det hele op med lejlighed/hotel/airbnb

Alle pengene går direkte til hende

Skrevet

Jeg er ikke sikker på lovligheden i sådan et arrangement, men en asiatisk pige på 19 år. Der lyder ikke helt rigtigt i mine øre.

Det ville jeg hverken arrangere eller deltage i.

Så må i kalde mig en gammel moralist, hvis i vil. Og der må koste en advarsel, hvis jeg afsporer tråden eller har overtrådt andre regler.

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er ikke sikker på lovligheden i sådan et arrangement, men en asiatisk pige på 19 år. Der lyder ikke helt rigtigt i mine øre.

Så må i kalde mig en gammel moralist, hvis i vil. Og der må koste en advarsel, hvis jeg afsporer tråden eller har overtrådt andre regler.

Forstår ikke hvad helt præcis hvad der ikke lyder rigtigt i dine øre?
Pigen er født og opvokset i Danmark og taler flydende dansk, så hvis nogle af mændene som skulle dukke op til gb og har spørgsmål til hende så er hun mere end villig til at besvare dem.
Hvis det er pga hendes alder, så er der jo intet juridisk forkert i det? Så det jo bare et spørgsmål om præference og intet andet.

Redigeret af AsiatistGB

Skrevet
AsiatistGB skrev, 1 time siden:

Hej allesammen

Hvor i landet?

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 25 minutter siden:

Der er det derfor vigtigt at i begge forstår reglerne/loven :)

Når du skriver "Vi vil gerne tjene penge på det" er du på skrift indviklet i rufferi. Det er hende der gerne vil tjene penge på det, du hjælper bare med det praktiske.

I tillæg til hvad der er blevet foreslået, bed din veninde overveje hvad hun er til (og ikke er til!), og hvad hun evt. ønsker fra de deltagende fyre; foruden penge.

Jo mere i kan informere i opslaget til gæsterne, jo mindre tid skal i bruge på at besvare det samme igen og igen.

F.eks. Er hun til oral/sex/anal, skal der bruges gummi ved oral/sex/anal, er hun til kys og vil hun slikkes, ønsker hun sæd i mund/ansigt/fissen, vil hun gerne prøve at blive dobbel-penetreret, osv. osv.

Dertil også ønsker/krav til gæster: alder, etniciteter, kropsbygning..

Jo mere specifik hun kan være på lyster, mulige fantasier, og (særligt vigtigt) sine grænser, des bedre oplevelse bli'r det for hende og gæsterne :)

Det hun tilbyder eller ikke tilbyder, plejer typisk også at påvirke prisen gæster er villige til at betale.

Du skal være velkommen til at række ud her, eller i privat-besked, hvis du ønsker yderligere råd eller hjælp til planlægning, har hjulpet flere veninder med deres debut-GB før.

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 12 minutter siden:

Vestjylland

Takker, måske du skulle overveje at notere det i dit opslag 😉

AsiatistGB skrev, for 13 minutter siden:

Vestjylland

Skrevet
  • Author
TheGent skrev, for 1 minut siden:

Takker, måske du skulle overveje at notere det i dit opslag 😉

Ja true det burde jeg nok have gjort, men dette var egentlig bare et "test" opslag, for at høre hvad andre har givet for at deltage i GB

Skrevet

Prisen for en deltagelse i et GB ligger fra 500 og til 3.500 alt efter hvad der kan/skal ske og pigens udseende mv.

alt det @Argent skriver ovenfor.

Skrevet
Slowman skrev, for 5 timer siden:

Asiat eller dansker, 19 år er sgu for ung til at blive brugt af flere gamle mænd med tykke maver!!!

Håber at nogle af de voksne kvinder som tilbyder GB vil kommentere på det

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 6 timer siden:

Jeg skal blot hjælpe med at finde mænd og sætte det hele op med lejlighed/hotel/airbnb

Du skriver " vi vil også tjene penge på det i dit opslag " Så går alle pengene jo ikke til hende, jeg skal ikke være dommer for det, men når du skriver " vi " går det under rufferi og er strafbart.

Skrevet
LystTilSM skrev, for 5 minutter siden:

Asiat eller dansker, 19 år er sgu for ung til at blive brugt af flere gamle mænd med tykke maver!!!

Ro i trussen @LystTilSM

Hun er dansk, altså forstår og taler dansk og hvis det er hendes/deres lyst, så lad dem dog.

Lad være med at gøre dig til dommer, så længe det ikke er ulovligt.

MEN hvis der er det mindste tegn på, at hun ikke er der af fri vilje, eller oplever ubehag, så skal politiet naturligvis kontaktes.

Skrevet

@TheGent

Du må gerne kalder mig dommer, men en ung kvinde på 19 er efter min mening ikke moden til dette og ivrig for at please så hun kan ikke ser hvilken situation hun bringer dig selv i.

Nej jeg orker ikke en lang ping pong diskussion med dig

Skrevet
LystTilSM skrev, for 2 minutter siden:

@TheGent

Du må gerne kalder mig dommer, men en ung kvinde på 19 er efter min mening ikke moden til dette og ivrig for at please så hun kan ikke ser hvilken situation hun bringer dig selv i.

Nej jeg orker ikke en lang ping pong diskussion med dig

Din mening hverken kan eller vil jeg ændre på.

Men det er ikke ulovligt.

God aften.

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, for 16 minutter siden:

i nutidens Danmark er det mere eller mindre almindeligt for piger i den alder at prøve vilde grænser af. De er voksne og har selvbestemmelse, de skal sgu nok selv styre det.

Tror desuden din verden ville brænde helt sammen hvis jeg fortalte dig hvilke crazy ting min veninde og hendes veninder har lavet da de var "yngre".
Den tid hvor man leger med dukker til man er 20 er sgu over, gamle...

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 1 minut siden:

i nutidens Danmark er det mere eller mindre almindeligt for piger i den alder at prøve vilde grænser af. De er voksne og har selvbestemmelse, de skal sgu nok selv styre det.

Tror desuden din verden ville brænde helt sammen hvis jeg fortalte dig hvilke crazy ting min veninde og hendes veninder har lavet da de var "yngre".

Helt enig og de vildeste findes eller fandtes på Sugardaters.com

Har vilde oplevelser fra den side, men det ligger en 5-7 år tilbage.

Alle var glade og tilfredse og som du skriver, de afsøger deres grænser 🤫

Skrevet
TheGent skrev, for 4 minutter siden:

Din mening hverken kan eller vil jeg ændre på.

Men det er ikke ulovligt.

God aften.

Tror ikke jeg har skrevet noget om hvad der er lovligt eller ulovligt, men det handler om moral og respekt for andre mennesker

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, for 1 minut siden:

Tror ikke jeg har skrevet noget om hvad der er lovligt eller ulovligt, men det handler om moral og respekt for andre mennesker

Makker, tjek lige hvilken side du er på inden du begynder at lege moralens vogter

Skrevet
AsiatistGB skrev, for 7 minutter siden:

Tror faktisk ikke du kan chokere mig, men det ændre ikke hvad jeg synes en pige på 19 bør udsætte sig selv for

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.