Hop til indhold

AI generede anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Hej - ja, AI er overalt; jeg forestiller mig at mange måske tøver med at bruge AI til at skrive deres anmeldelser (for måske at begrænse hvad AI’en ved om en…) men jeg så netop en ny en under KBH der helt tydeligt er AI genereret.

Jeg synes klart det er “fladt” at læse en AI generet anmeldelse, det virker 100% uautentisk…uoriginalt.. noget fake pis med floromvundet sprog, men dybest set uinteressant—

Eller tager jeg fejl? Kan i pege på interessante AI genererede anmeldelser?

Det samme med pigernes annoncer, synes det er tamt når de er AI genererede …

Jeg siger: skriv anmeldelser med jeres egne ord:)

Skrevet

Jeg forsøgte bare lidt for sjov efter at have skrevet en anmeldelse, at se hvordan ChatGPT ville klare samme opgave:

Skrevet

Det er det sædvanelige med AI. Det ender med en gang grød.
Ja for fanden skriv dog selv, hvad i har oplevet. En oplevelse med en GP er noget, som kommer helt ind under huden på dig.
Nu har du overvundet dig selv ved at besøge pigen, hvis det er det der er problemet. Så prøv dog at fortælle om det. Det er også befriende

Redigeret af Havkatten

Skrevet
Havkatten skrev, for 9 timer siden:

Så prøv dog at fortælle om det. Det er også befriende

Og så styrker det hukommelsen. Den bedste metode til at forstærke indlæringen er at man selv bearbejder emnet i en ny form, f.eks. ved at tage noter, skrive en sammenfatning eller tilsvarende.

Mvh

Skolelæreren

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.