Hop til indhold

Søger mere info om feriebyen Protaras på Cypern

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet og søge på nettet men enten skal jeg have nye briller eller også kan jeg ikke se træerne for bare skov.

Men kan ikke finde nogle der befinder sig i denne ferieby på Cypern kan dette være rigtigt ? Kender nogle en her nede eller har et link ?

Redigeret af Denwod

• Denwod changed the title to Cypern hjælp protaras
Skrevet

På stranden ved Protaras Beach ligger der flere thai massage steder, prøvede dem ikke da fruen var med

Skrevet
  • Author

De ser rimelig legite og grønne ud .. skrev til 2 af dem og der blev svaret pænt tilbage med " only massage "

Man kan jo altid gå en god morgen tur eller lignende .. måske fruen skal have en lur og man har lyst til at strække benene imens 😄der er masser af muligheder

Redigeret af Denwod

Skrevet

Du kender ikke min kone kan jeg høre, men må indrømme at de piger jeg så ved stederne var unge og smukke )

Skrevet
  • Author

Så må du blive bedre til at hælde på hende i løbet af dagen 😄😄så skal hun nok blive træt ...🤣🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.