Hop til indhold

Thai uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Ville i turde at have sex uden kondom med en Thai som I vidste tager Tren-em og policycline 100. Det ene er mod HIV og det andet er mod urinvejsinfektioner feks klamydia gonoré osv. Det tages forebyggende af flere thaier kan jeg forstå.

Skrevet

Altså hvordan skulle jeg kunne vide om en Thai tager disse produkter….

Hvis jeg er sammen med en Thai og hun uden videre tilbyder sex uden, hvilket sker, nyder jeg det bare.

Skrevet

I den forbindelse er personens nationalitet vist ikke relevant - overhovedet.

Og til dit spørgsmål: Nej.

Skrevet

Hvis jeg skulle gøre det med en uden gummi, vil jeg da være taknemlig hvis vedkommende tager alle de forebyggende præparater.

Skrevet
latina4ever skrev, for 7 timer siden:

Hejsa

Ville i turde at have sex uden kondom med en Thai som I vidste tager Tren-em og policycline 100. Det ene er mod HIV og det andet er mod urinvejsinfektioner feks klamydia gonoré osv. Det tages forebyggende af flere thaier kan jeg forstå

latina4ever skrev, for 7 timer siden:

Hejsa

Ville i turde at have sex uden kondom med en Thai som I vidste tager Tren-em og policycline 100. Det ene er mod HIV og det andet er mod urinvejsinfektioner feks klamydia gonoré osv. Det tages forebyggende af flere thaier kan jeg forstå.

Hvad ved du om det du er jo kun til Latina 😆

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 3 minutter siden:

Tror du forveksler trådstarter med en anden bruger , der staves næsten på samme måde.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 59 minutter siden:

🫣

latina4ever skrev, for 8 timer siden:

Ville i turde at have sex uden kondom med en Thai som I vidste tager Tren-em og policycline 100.

Nej, jeg tør ikke. Go for it, champ.

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Tror du forveksler trådstarter med en anden bruger , der staves næsten på samme måde.

Jeg forholder mig til brugernavnet og der står latinas4ever .. som er trådstarter 😆 ..

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Jeg forholder mig til brugernavnet

Det gør du så netop ikke😊 intet s i trådstarters brugernavn 😉

Skrevet

Vil ALDRIG dyrke sex med en GP uden kondom, og det er ligegyldigt om de er thai eller anden nationalitet. Og så kan de tage alverdens medikamenter. I don’t care.

Det er simpelthen for farligt.

Skrevet
YNWA skrev, for 6 minutter siden:

Vil ALDRIG dyrke sex med en GP uden kondom, og det er ligegyldigt om de er thai eller anden nationalitet. Og så kan de tage alverdens medikamenter. I don’t care.

Det er simpelthen for farligt.

Teknisk set hvor mange one night stand har du haft i dine unge dage hvor du ikke brugte gummi .. jeg kan da godt tælle 50 😆 ja jeg var et svin i mine unge dage men vi snakker om 90erne og start 0erne

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 9 minutter siden:

Teknisk set hvor mange one night stand har du haft i dine unge dage hvor du ikke brugte gummi .. jeg kan da godt tælle 50 😆 ja jeg var et svin i mine unge dage men vi snakker om 90erne og start 0erne

Jo jo men dine one night stands havde måske heller ikke ubeskyttet sex med 8-10 mænd hver dag, så risikoen var nok en del procenter lavere😅

Skrevet

Spørg din læge evt,,, en thai som har arbejdet som prostitueret ca 10 år i Danmark og ca 10 år i Thailand… lad vær og spred sygdomme fordi pigen er desperat efter dine penge

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.