Hop til indhold

Søger dansk massør - kropsmassage

Featured Replies

Skrevet

Hej,,

Er der nogen der kam anbefale et sted på Fyn, som kan kategoriseres som rent og pænt sted, med hygiejne er i top, hvor en dansk massør tilbyder kropsmassage med afsluttende HJ....

Foretrækker massør er kvinde, men måske en mand også kunne være spændende, så derfor ikke afgørende.

Skrevet

Silje er i Nyborg hun er uddannet massør og hun har OCD med rengøring, se der finder du ikke pænere sted i denne branche. Kan varmt anbefale hendes massage jeg har endnu ikke prøvet et håndjob 🤣

Skrevet
[email protected] skrev, for 5 timer siden:

Silje er i Nyborg hun er uddannet massør og hun har OCD med rengøring, se der finder du ikke pænere sted i denne branche. Kan varmt anbefale hendes massage jeg har endnu ikke prøvet et håndjob 🤣

Jeg kan ikke finde Silje i Nyborg. Kunne du give et link?

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan ikke finde Silje i Nyborg. Kunne du give et link?

Ja, hvor finder man Silje @[email protected]

Skrevet

Nå, nu dæmrer det. Det er Siljenips som fra tid til anden er i Nyborg. Det har jeg set, men jeg har ikke besøgt den søde dame.

Redigeret af Slowman

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.