Hop til indhold

Ice i Kolding - En klar anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Icey i Kolding her til aften (jeg ved ikke om det er en stavefejl i annoncen, da jeg mener hun hed Ice uden y i Aarhus). Er også ret sikker på hun omtalte sig selv som "Ice".

Jeg har tidligere besøgt hende i Aarhus, men nu er hun rykket til Kolding et par uger inden hun desværre igen rykker tilbage til Aarhus.

Ice er en virkelig sød pige. Hun foregiver i annoncen at være 24 år, men skrev til mig at hun er 26 år, hvilket passer ret godt, tænker jeg.

Hun er en lille pige, ikke totalt modelslank, men bestemt heller ikke tyk. Hun er egentlig lige tilpas med nogle dejlige naturlige bryster. Hun har et ret typisk thai-look og et fantastisk dejligt smil samt en varme i sin personlighed.

Massagen var til UG med kryds og slange. Jeg kan bedst lide en blid og afslappende massage, og det gjorde hun virkelig godt, så jeg bare kunne ligge og nyde hende dejlige berøringer. Ikke helt tantra, men rimelig blidt på en måde hvor det alligevel gav følelsen af massage samtidig med at det var afslappende. Det var helt perfekt til min smag.

Efterfølgende afslutning med et rigtig dejligt handjob, som ikke bare var ren "maskine" men faktisk med føling og en blanding af pirring og stimulans.

Efter endt akt havde hun også tid til at snakke i et pænt stykke tid, totalt smilende, åben og sød, så man næsten fik lyst til at tage hende med hjem. Det er for mig et kæmpe plus, når pigen giver sig tid til at snakke og ikke bare skal have en ud af døren i en fart.

Hun kan klart anbefales, hvis man godt kan lide en sød og blid pige med masser af nærvær, smil og god behandling.

Desværre har jeg længere til Aarhus end til Kolding, men bliver trangen stor nok, så kan min bil nok også finde til Aarhus. Foreløbig satser jeg på at nå at besøge hende igen i Kolding inden hun smutter videre. Gentagelsesrisikoen er overhængende stor.

Vær sød ved hende - En stor anbefaling herfra-)

Icey in kolding first time - Annoncelight

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.