Hop til indhold

Halvandet år på eventyr i KBH 2023-2024

Featured Replies

Skrevet

Efter et breakup havde jeg ca 1,5 år hvor jeg virkelig afsøgte markedet i særligt København. Mange års parforhold havde skabt et undertryk, som jeg afsøgte og undersøgte efterfølgende.

Her er min top 5 over bedste oplevelser.

1. Liz: Jeg har en svaghed for busty blondes, som emmer af begær og liderlighed. Fra det øjeblik jeg kom ind havde hun hæle, stockings og frækt lingeri og kastede sig over min pik og mine nosser med den største grådighed. Hun dirty talkede imens hun spyttede på mit skaft. Totalt slutty og fri energi. Jeg dominerede hendes mund og hendes fjams, slikkede hendes røvhul, og chokede hende imens jeg tog hende bagfra - og hun nød det. "Say that i'm your bitch" sagde hun imens hun smilede kælent og kiggede mig øjnene. "This face makes me horny" sagde hun og tog fat om min pik for at begynde runde 2. Af alle de kvinder jeg har besøgt, var det tydeligt at hun ville have kneppet mig gratis. Vi tog 3 runder, der var spejle og hun mindede mig om nogen af mine ynglingsstjerner. Savannah Bond, Shyla Styles etc. Tak for den. Hun kommer stadig ofte til kbh. Hun har lige været her.

Eneste anke er at man skal sørge for at få fat i hende når hun kommer til kbh med det samme, for hun arbejder igennem og energien bliver lidt mættet til sidst.

2. Star: Samme kategori: Busty, slutty og totalt fræk. Hun er velrenommeret og højt elsket i byen. Hun satte et spejl op bag hende så jeg kunne se hendes smukke former imens hun suttede mig på sengen. Jeg tog hende i alle huller og hun er enhver mands liderlige drøm. Ingen noter herfra. Hun er fantastisk.

3) Jeg har glemt hendes navn, desværre. Hun havde de smukkeste silikone bryster, var latina, tatoveret og piercet alle de rigtige steder, og jeg husker stadig synes af hendes tunge der glider ned over min mave, langsomt og roligt, til hun tager min pik i munden på alle fire og kigger mig sultent i øjnene. De her oplevelser er noget helt særligt, fordi jeg normalt ikke ville gå efter at være sammen med sådan en pige in real life. Hun var en levende fantasi. Jeg tog hende i alle stillinger jeg kunne, opad væggen og poundede hende dyrisk og vildt - til jeg til sidst kunne jeg sperme hende i munden. "Feed me daddy" sagde hun sulten og liderligt. Det var på Spontinisvej, hvor jeg bemærket den type af piger ofte kommer. Lige nu er det Jessica Diamond, som jeg ville besøg der hvis jeg ikke var i et forhold. De ligner hinanden.

4) Mathylda: Smuk og med de flotteste naturlige bryster. Jeg var sammen med hende flere gange. Hun har et trick hvor hun savler udover sine læber før hun glider ned over pikken, det føles vildt og ser mega sexet ud. Hun er skåret så frækt og hvis man er til GFE med en smuk og barmfager kvinde, så er hun sagen. Jeg er mere til PSE må jeg indrømme.

5) Igen en navnløs kvinde som jeg ikke har set igen. Hun var fra Sydeuropa, slank, og virkelig smuk. Jeg tilkøbte anal og gled direkte ind i røven på hende efter jeg havde slikket hende og most min pik ned i munden på hende. Hun tog pikken, og jeg er virkelig tyk , med stort begær. "Fuck my ass baby", fik jeg hende til et fremstamme, mens jeg gled ind og ud af røvhulet på hende. Det var topfrækt. Hun sagde efterfølgende at hun nød at få den i røven, og det kunne jeg mærke.

Generelle oplevelser:

I carlsberg kvarteret havde jeg flere oplevelser med kvinder som ikke er kommet tilbage, så jeg kan ikke linke til deres profil. Der var noget særligt ved at tage en smuk kvinde bagfra på 20 etage, imens du kiggede udover byen. Den location gav en særlig stemning og pigerne føltes lidt som en drøm i den ramme. Meget noget andet end Spontinisvej, som er lidt mere raw.

Det lidt mere ordinære:

a) Sabrina: Smuk som dagen er lang, med store silibryster. Men hendes indlevelse er desværre ikke noget særligt. Hun virker sød men lidt uengageret.
b) Goldie: Smuk og sensuel, men også en smule mekanisk. Måske det var mig som var meget ny gamet, men jeg manglede kemien. Hun var min første.
c) Goldies veninde, som ikke er kommet tilbage. De ligner hinanden, og jeg kunne høre Goldie blive gennemkneppet inde ved siden af, imens jeg tog hende i en doggy. Det kunne på en måde noget.
d) Michelle https://nympho.dk/n12498/michelle den var sgu til den mekaniske side. Ingen indlevelse.
e) Nohemi https://nympho.dk/n13111/nohemi meget lidt indlevelse. flot røv, men hun virkede fjern. Måske det også var en kemi ting.
f) Jenny https://nympho.dk/n7983/sweet-jenny enormt smuk og meget høj. Hun gav mig en 69'er, men jeg savnede vildskab og kemi. Hun var vældig sød og fin dog.

Redigeret af MachoVidal

Skrevet

Tak for den gennemgang @MachoVidal ! Er ret interesseret i Liz, som jeg ikke har lagt mærke til før. Hvor tit er hun i landet, og er det bare på Escsortguide og Nympho, at man skal holde øje med hende?

M

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.