Hop til indhold

Amira lebanese girl i Herning ... nogen erfaringer her eller andre steder?

Featured Replies

• FyrFraHerning changed the title to Amira lebanese girl i Herning ... nogen erfaringer her eller andre steder?
Skrevet
  • Author

ikke endnu ... skal lige have kalenderen til at passe ... undrer mig lidt at hun ikke har været andre steder og tænker om der er "lusk" i det

Skrevet

Ja den er god nok, og hun er en af de gode. Jeg havde god kemi med hende. Måske lidt mere curvy end billederne antyder og lidt kortere hår, men det var intet problem for mig, synes hun var flot. Lækker. Hun tilbyder kys, men det er ikke noget hun virker til at være helt vild med. Hygiejnen var rigtig god, hun fik lidt cunnilingus og det duftede heldigvis godt. Jeg fik ikke udløsning (jeg havde bestilt for kort tid og gik i gang med sex for sent) og jeg havde det egentlig fint med det, men hun virkede lidt ærgerligt over det på mine vegne agtigt. Jeg synes det er sødt at hun tænker så meget på min oplevelse, men jeg havde det som sagt fint med det. Hvis jeg skal nævne lidt kritik så var det nok at der var nogle få, men lidt forstyrrende afbrydelser under sexen, hvor der lige skulle en hånd ned til pikken for at tjekke noget. Jeg tænker at det nok er ang. om kondomet sidder ordenligt.

Redigeret af HejsaMedDig

Skrevet

Hvilket bl.a. gjorde at du ikke nåede at få udløsning må man antage. Alligevel er du godt tilfreds?? Jaja sådan er vi så forskellige. Hun var åbenbart ikke så ærgerlig over din manglende udløsning at hun gav dig lidt extra tid. Piger som hende kunne jeg aldrig finde på at besøge, og min erfaring er at nærmest alle de danske piger jeg har besøgt gennem tiden ikke sætter ur til på den måde. Og sørger for at man får hvad man kommer efter. Ville for øvrigt heller aldrig bruge penge på en der satte et ur til. Har prøvet det for længe siden og det var et kæmpe turn off. Især fordi hun åbenbart kedede sig så meget at hun kiggede på uret hver andet minut. 😉

Skrevet
Mrking skrev, for 1 time siden:

Hvilket bl.a. gjorde at du ikke nåede at få udløsning må man antage. Alligevel er du godt tilfreds?? Jaja sådan er vi så forskellige. Hun var åbenbart ikke så ærgerlig over din manglende udløsning at hun gav dig lidt extra tid. Piger som hende kunne jeg aldrig finde på at besøge, og min erfaring er at nærmest alle de danske piger jeg har besøgt gennem tiden ikke sætter ur til på den måde. Og sørger for at man får hvad man kommer efter. Ville for øvrigt heller aldrig bruge penge på en der satte et ur til. Har prøvet det for længe siden og det var et kæmpe turn off. Især fordi hun åbenbart kedede sig så meget at hun kiggede på uret hver andet minut. 😉

Nej, det var ikke det der gjorde det. Er ret sikker på det. Nu kender jeg efterhånden min pik rimelig godt... )

Hun havde en kunde booket lige efter mig, så der var ikke så meget hun kunne gøre. Synes egentlig det var fint service. Blev også tilbudt bad efter, som om der ikke var nogen hast med at få mig ud af døren. Det var faktisk rigtig rart at vide muligheden var der og det gør at man føler sig velkommen.

Redigeret af HejsaMedDig

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.