Hop til indhold

Verushka (København) sendte mig til himmels…

Featured Replies

Skrevet

Lørdag eftermiddag i København med ømme stænger og en påtrængende hudsult fik mig ind på Annoncelight, hvor Verushkas annonce fangede min interesse.

https://annoncelight.dk/showad/348816

Aftalen kom nemt i stand og efter en time trådte jeg ind af døren i hendes lejlighed på Amager, hvor den smilende og smukke kvinde ledte mig ind i hendes soveværelse.

Jeg bestilte en times B2B massage med Happy Ending med hånden. Det foretrækker jeg fremfor et BJ med gummi, som jeg finder tager en del af min følsomhed.

Men følsom fik hun gjort mig med en blid erotisk massage med den mest vidunderlige pirring undervejs, hvor en negl på mine kugler, et klem om min pik og hendes bryster op og ned af min ryg vitterligt tændte op under mig.

Da hun inviterede mig rundt på ryggen tog hun sig god tid til langsomt at bringe mig på kanten af klimaks indtil hun mærkede at nu måtte hun gerne slippe mig fri.

Jeg kom vidunderligt og bagefter lå vi og snakkede hyggeligt sammen imens hun nussede mig og jeg genvandt fornuftens brug, som hun midlertidigt havde berøvet mig.

Kommer jeg igen? Ja det kan du regne med at jeg gør. Snart!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.