Hop til indhold

Besøg hos Teresa - Beautiful Massage Therapist i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Jeg har idag besøgt Teresa der holder til i en ældre lejlighed i Fredericia ( tæt ved Rådhuset). Der er en P-plads skråt overfor stedet med 2 timer parkering.

https://annoncelight.dk/showad/458585

Kontakt via SMS på engelsk og aftale Quickie 15 min blow og sex til hvad man normalt giver for det.. lidt over en halv tusse.

Fin kontakt over SMS, og hun åbnede op i lingeri og selvsiddende nylonstrømper.. dejligt. Hun har et sødt ansigt og det lange lyse hår som på fotos. Teresa taler ikke engelsk, men man kan fint kommunikere. Hun er spansk, smilende og imødekommende. Hun har en flot timeglasfigur. Numsen er rund og en god størrelse. Babserne er store. flere detaljer under fotoanalyse nedenfor..

Rummet vi kom ind i, er desværre mørkt. Der er fuldstændigt rullet ned, og rummet er kun oplyst af en lampe i det ene hjørne der lyser med en blå/lilla farve. Jeg synes det er ærgerligt at der nogle steder ikke må komme dagslys ind. Det trækker ned i mine øjne.

Blow er med kondom, og jeg tænkte ærgerligt, vil helst uden. Men jeg blev glædeligt overasket. Det gør hun absolut godt, og gav sig god tid.. fin oplevelse.

Så ville hun ride og jeg skal love for at hun kan få sengefjedrende til at knirke højlydt. Doggy er fantastisk med den runde røv. og vi var også forbi et par andre stillinger.. ingen problemer med at der er noget man ikke må. Hun stønner medlevende, måske hun kunne lide det..

Så lidt fotoanalyse...

Det er Teresa på de fotos er jeg overbevidst om . Den opmærksomme beskuer kan ane en lille stregagtig tatovering ved det ene håndled ved armbåndet. Den synes jeg jeg kunne ane i det sparsomt oplyste rum. Hår, form og figur passer med fotos, dog er nærbilleder af babserne nr 2 og nr 5 tvivlsomme. De er ikke så store som på de to fotos når man står foran og glaner. Numsen er til gengæld god nok.. sikke en mås !

Der blev ikke kikket på ur , og ikke skyndet på noget tidspunkt fra hendes side.

Alt i alt positiv oplevelse..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.